شناسه خبر: 8090 منتشر شده در مورخ: 1394/11/10 ساعت: 12:48 گروه: فرهنگی  
مهتاب کرامتی: جشنوار فیلم فجر امسال پربار و باشکوه خواهد بود

مهتاب کرامتی: جشنوار فیلم فجر امسال پربار و باشکوه خواهد بود

مشاورهنری دبیر سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر، گفت: امسال با توجه به آثار خوب سینمایی حاضر در بخش های مختلف جشنواره پیش بینی می کنم جشنواره ای به لحاظ کیفیت آثار، پربار و باشکوهی داشته باشیم .

به گزارش ایران سپید مهتاب کرامتی درباره اهمیت مناسب برگزار شدن جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: ما نیز در بخش اجرایی جشنواره تمام تلاشمان را برای ایجاد نظم و ترتیب مناسب به کار خواهیم بست.

وی گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رخداد فرهنگی سال باید آنچنان که در شان مردم ایران و هنرمندان است با نظم و شکوه برگزار شود.
کرامتی درباره برخی اظهارات درباره تشریفاتی بودن حضورش در جشنواره به عنوان مشاور دبیر، توضیح داد: برخلاف آنچه برخی رسانه ها و افراد بیان می کنند معتقدم مشاور هنری دبیر جشنواره سمتی تشریفاتی نیست و ما باید به این امر قائل باشیم که هر نوآوری می تواند باعث ایجاد حرکات مثبت در سینما شود.
بازیگر فیلم سینمایی «مزارشریف» پیش داوری را یکی از آفت های اصلی قضاوت افراد عنوان کرد و گفت: همواره وقتی یک مسئولیت را قبول می کنم تمام تلاش خود را به کار می برم تا برای ایجاد یک فضای مثبت و حرکت رو به رشد حضوری فعال و جدی داشته باشم. 
وی ادامه داد: از زمانی که پست مشاور هنری دبیر این دوره از جشنواره را پذیرفتم شبانه روز ذهن خود را متمرکز کردم تا جشنواره ای باشکوه را همراه با سایر دست اندرکاران سینما برگزار کنیم که لایق سینمای ایران باشد. 
کرامتی طراحی لباس یکدست برای دست اندرکاران اجرایی جشنواره را یکی از راه های نظم دادن به جشنواره های عنوان کرد و گفت: ما با این کار می خواستیم ثابت کنیم که جشنواره فیلم فجر آنچنان پر اهمیت است که باید به آن به صورت ویژه نگاه کرد و با تشریفات خاصی آن را برگزار کرد. 
مشاور هنری دبیر سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر درباره برگزاری نشست ها در صبح روز بعد نمایش فیلم ها نیز، گفت: سال های قبل سریع بعد از هر فیلم، نشست ها شروع می شد که خیلی به لحاظ کیفیت و تخصصی بودن در حد مطلوبی نبود بنابراین امسال با این اقدام تلاش می کنیم نشست ها را به سمت تخصصی شدن ببریم. 
کرامتی که سال گذشته با 5 فیلم عنوان پرکارترین بازیگر سینمای ایران را به خود اختصاص داده بود درباره کم کاری اش در این دوره از جشنواره، گفت: امسال هیچ فیلمی در جشنواره ندارم البته پیشنهادات زیادی برای بازی داشتم اما هیچ کدام از فیلم نامه ها برایم جذاب نبود بنابراین ترجیح دادم امسال فیلمی در جشنواره نداشته باشم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *