شناسه خبر: 8048 منتشر شده در مورخ: 1394/11/7 ساعت: 11:02 گروه: بهداشت و سلامت  
کددار کردن برنج ها و جلوگیری از واردات بی رویه

کددار کردن برنج ها و جلوگیری از واردات بی رویه

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، گفت: کد دار کردن برنج ها و جلوگیری از واردات بی رویه آن از عملکردهای مهم سازمان غذا و دارو است.

به گزارش ایران سپید به نقل از  ایرنا از سازمان غذا و دارو، محمد حسین قربانی افزود: در دو سال اخیر سازمان غذا و دارو در بسیاری از زمینه ها عملکرد بسیار خوبی داشته و در زمینه واردات برنج، کددار کردن برنج و جلوگیری از واردات بی رویه و ثبت سفارش و جلوگیری از واردات برخی محصولات از جمله روغن مدیریت های خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت تحولات بسیار خوبی را در حوزه غذا و دارو داشته ایم و به رویکردهای غذای سالم و کنترل مواد غذایی از « مزرعه تا سفره» توجه شده است.
وی ادامه داد: همچنین به کنترل واردات بی رویه داروها، جامه عمل پوشانده شده است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: هر اندازه بتوانیم کیفیت محصولات داخلی را ارتقا دهیم، اعتماد مردم به محصولات غذایی بهتر خواهد شد و در اشتغال زایی نیز موثر خواهد بود.
قربانی افزود: مدیریت سازمان غذا و دارو در زمینه کاهش واردات داروها بسیار خوب بوده و امیدواریم این روند کاهشی ادامه داشته باشد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی حمایت های لازم را از سازمان غذا و دارو خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا سال گذشته ارزش واردات دارو بالغ بر 585 میلیون دلار بوده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *