شناسه خبر: 8007 منتشر شده در مورخ: 1394/11/4 ساعت: 13:41 گروه: فرهنگی  
پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و پوشش انتخابات پیش رو مهم‌ترین اهداف رادیو انقلاب
معاون صدای رسانه ملی عنوان کرد؛

پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و پوشش انتخابات پیش رو مهم‌ترین اهداف رادیو انقلاب

همزمان با فرارسیدن بهمن ماه و در آستانه سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، رادیو انقلاب با هدف پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و پوشش رویدادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، فعالیت 24 ساعته خود را آغاز کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، رادیو انقلاب در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با هدف پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و پوشش رویدادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با حضور دکتر محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما،‌ معاون صدا و معاون خبر رسانه ملی و جمعی از مدیران و اهالی رادیو فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

      نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی با حضور در استودیوی پخش رادیو انقلاب ضمن قدردانی از رییس سازمان صدا وسیما برای افتتاح رسمی این شبکه رادیویی گفت: دو رویداد مهم و سرنوشت ساز را پیش رو داریم که یکی جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و دیگری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که ان شاء الله بتوانیم این دو حماسه بزرگ ملی را در رادیو انقلاب به نحو شایسته پوشش رسانه ای دهیم.

   وی با بیان اینکه موضوعات محوری که در رادیو انقلاب به آنها می‌پردازیم، مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی و بر اساس سخنان حضرت امام  (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، افزود: علاوه بر این موضوعات رادیو انقلاب نگاه ویژه ای به شعار "ما می توانیم" خواهد داشت که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تأکید بسیار ویژه‌ای بر این شعار دارند.

   معاون صدا سیر و مروری بر 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی و افق پیش رو را برآیند شعار ما می توانیم دانست و تأکید کرد: این شعار در بطن خود امید و اقتدار دارد و اگر همه ما در هر سطحی نیروهای خود را متمرکز و تجمیع کنیم، با تلاش و خودباوری به اهداف خود می رسیم. در واقع شعار ما می توانیم تکلیف اکنون و آینده ما را کاملاً روشن کرده و پیام و اتمام حجتی به ما و نسل های آینده است تا بدانیم در هر لحظه در زمان اکنون به سر می‌بریم و گامی هم بر آینده داریم.

   آبروانی از ابعاد سیاسی اجتماعی، علمی فناوری، اقتصادی و فرهنگی هنری به عنوان چهار حوزه برنامه سازی رادیو انقلاب یاد کرد و گفت: کوچه خاطرات، تاریخ معاصر، سازهایی که برای وطن کوک شد، برگ افتخار، آن روزها، صبح انقلاب، صبح امید و .... عناوینی از برنامه های رادیو انقلاب است. در رادیو انقلاب در همه ساختارها و قالب های برنامه سازی برنامه خواهیم داشت و به شکلی عمیق و کارشناسی این مسائل مطرح می‌شود.

   وی در ادامه خاطرنشان کرد: بدون تردید 14 شبکه رادیویی به دو مناسبت مهم دهه فجر و انتخابات پیش رو می پردازند. اما رادیو انقلاب به صورت 24 ساعته و ویژه در فضایی موسیقایی متشکل از موسیقی های با کلام و بی کلام، ترانه تصنیف های ملی، میهنی در ستایش وطن و موضوعاتی از دهه 60 که یقیقناً برای شنوندگان رادیو جذاب خواهد بود، این دو حماسه بزرگ ملی را پوشش رسانه ای می دهد.

   وی در پایان از تلاش همه مدیران و همکاران رادیو برای راه اندازی رادیو انقلاب قدردانی کرد.

   گفتنی است مخاطبان رادیو می توانند از طریق باند اف‌ام ردیف 95.5 مگاهرتز، اپلیکیشن رادیو به نشانی www.iranseda.ir بر روی تلفن‌های همراه و گیرنده‌های دیجیتال در سراسر کشور این شبکه رادیویی را دریافت کنند. همچنین از طریق شماره تماس‌هایی که در برنامه‌ها اعلام می‌شود یا سامانه پیامکی یا از طریق کانال تلگرام شبکه به نشانی @radioenghelab با عوامل و دست اندرکاران این رادیو در ارتباط باشند و دیدگاه‌های خود را بیان کنند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *