شناسه خبر: 7951 منتشر شده در مورخ: 1394/10/28 ساعت: 08:38 گروه: اقتصادی  
اجرای هدفمندی یارانه ها تا پایان سال 99 ادامه می یابد
براساس لایحه برنامه ششم توسعه

اجرای هدفمندی یارانه ها تا پایان سال 99 ادامه می یابد

براساس لایحه برنامه ششم توسعه رئیس جمهوری به همراه لایحه بودجه 95 به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد، اجرای هدفمندی یارانه ها تا پایان سال 99 ادامه می یابد.

به گزارش ایران سپید  در بند نهم لایحه برنامه ششم توسعه آمده است: برای ارتقای عدالت اجتماعی، افزایش بهره وری در مصرف آب و انرژی و هدفمند کردن یارانه ها برای افزایش تولید و توسعه نقش مردم در اقتصاد به دولت اجازه داده می شود قیمت آب و حامل های انرژی و سایر کالاهای و خدمات یارانه ای را با رعایت ملاحضات اجتماعی و اقتصادی و حفظ مزیت نسبی و رقابتی برای صنایع و تولیدات، بتدریج تا پایان 1399 با توجه به مواد (1) و (2) و (3) قانون هدفمند کردن یارانه ها اصلاح کند.

همچنین دولت مکلف شده از منابع حاصل از اصلاح این قیمتها، به صورت هدفمند برای افزایش تولید، اشتغال، حمایت از صادرات غیرنفتی، بهره وری، کاهش شدت انرژی، کاهش آلودگی هوا و ارتقای شاخص های عدالت اجتماعی و حمایت های اجتماعی از خانواده های نیازمند و تامین هزینه های جاری و سرمایه گذاری شرکت های ذی ربط در چارچوب بودجه های سالانه اقدام لازم را به عمل آورد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *