شناسه خبر: 7948 منتشر شده در مورخ: 1394/10/28 ساعت: 08:36 گروه: اجتماعی  
جایگرینی کارت ملی به جای دفاتر بیمه از سال 95
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد

جایگرینی کارت ملی به جای دفاتر بیمه از سال 95

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از جایگزین شدن کارت ملی به جای دفاتر بیمه از سال 95 خبر داد و گفت: سالیانه مبلغ 60 میلیارد تومان صرف تهیه دفاتر بیمه‌ای می‌شود.

به گزارش ایران سپید  به نقل از فارس ، محمدجواد کبیر  با اشاره به جایگزینی کارت ملی به جای دفترچه بیمه اظهار داشت: این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در بیش از 30 بیمارستان کشور انجام گرفته است.

وی تصریح کرد:برای گسترش این طرح نیازمند برنامه جامع‌تر و اصلاح سامانه امید داریم که امیدواریم تا پایان سال 95 تمام دفترچه‌ها بیمه جمع‌آوری و کارت‌های ملی جایگزین آن شوند.

کبیر با تأکید بر اینکه سالانه بیش از 60 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان بیمه سلامت جهت تعویض دفاتر بیمه هزینه می‌شود،‌گفت: قطعاً با جایگزین کارت ملی به جای دفترچه بیمه سطح ارائه خدمات افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بیان داشت:‌در طرح اشاره شده در تلاش هستیم که حق و حقوق بیمه‌شدگان ضایع نشود چرا که حقوق بیمه‌شدگان از هر چیز دیگری برای سازمان بیمه سلامت حائز اهمیت است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *