شناسه خبر: 7947 منتشر شده در مورخ: 1394/10/28 ساعت: 08:35 گروه: اجتماعی  
افتتاح زائرسرای معلولان در مشهد طی سال آینده
عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور تأکید کرد:

افتتاح زائرسرای معلولان در مشهد طی سال آینده

عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور از افتتاح زائرسرای معلولان در مشهد طی 6ماه ابتدایی سال 95 خبر داد و گفت: احداث شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران به دلیل عدم همکاری بهزیستی متوقف شد

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس، محمدرضا کارگری با اشاره به برنامه‌ریزی جامعه خیرین حامی معلولان کشور جهت احداث و واگذاری بالغ بر 15 هزار واحد مسکونی به خانواده‌‌های دارای دو معلول، اظهار داشت: این کار طی یک فرایند پیش بینی شده صورت می‌گیرد.

وی همچنین به آخرین وضعیت زائرسرای معلولان در مشهد‌الرضا اشاره کرد و گفت: هم اکنون مراحل نازک‌کاری این مجموعه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا 6 ماهه ابتدایی سال 95، این زائرسرا با 7 طبقه به بهره‌برداری برسد.

عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور همچنین به ساخت شیرخوارگاه شبیر اشاره کرد و گفت:‌ متاسفانه مشکلات اداری در مسیر احداث این مجموعه منجر شده ما نتوانیم طبق برنامه‌ریزی پیش برویم و امیدواریم رئیس سازمان بهزیستی کشور اقدامات لازم را برای تسهیل شدن شرایط انجام دهد.

کارگری در ادامه با اشاره به حضور جامعه خیرین درحوزه سلامت اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم همکاری مسئولان سازمان  بهزیستی، اعضا جامعه خیرین تمایل بیشتری را برای اجرای برنامه‌ها در حوزه سلامت دارند. به طوریکه در چند ماهه گذشته اقدامات ویژه‌ای در بیمارستان مفید چهت راه‌اندازی بخش سرطان خون کودکان انجام شده است.

وی همچنین به راه‌اندازی نخستین خوابگاه شبانه‌روزی دختران در اوین اشاره کرد و گفت: این مجموعه عظیم با حمایت خیرین احداث می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *