شناسه خبر: 7915 منتشر شده در مورخ: 1394/10/22 ساعت: 14:40 گروه: اقتصادی  
صادرات لباس‌های اسلامی به کشورهای عربی
رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک عنوان کرد:

صادرات لباس‌های اسلامی به کشورهای عربی

رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک گفت: بیشترین پوشاک صادراتی ایران به کشورهای عربی، مانتو و پوشش‌های اسلامی است.

به گزارش ایران سپید ابوالقاسم شیرازی اظهار کرد: پوشاک تولید ایرانی در بازار داخلی و همچنین کشورهای عربی، کشورهای حوزه خلیج‌فارس بازار خوبی دارد.

وی افزود: رقبای خارجی ما مثل ترکیه به بازار داخلی چشم دوخته‌اند؛ بنابراین همین موضوع نشان از پتانسیل خوب و قابلیت‌های تولیدی مناسب ما است و تولیدکنندگان نگاهی صادرات‌محور دارند.

شیرازی در عین حال تاکید کرد: فقط با یک مشکل عمده روبرو هستیم که روی نگاه مردم و رویکرد آنها کاری نشده است.

رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک با بیان اینکه شاید ایرانی‌ها بیشتر تمایل دارند در حوزه پوشاک از برندهای خارجی استفاده کنند، گفت: بعضا تولیدکننده ما مجبور می‌شود همان کالایی را تولید کرده با برند خارجی در داخل کشور عرضه کند که اگر بتوانیم در بخش فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه تغییر رویکردی داشته باشیم، می‌توان موفق بود.

وی گفت: صادرات ما به کشورهای عربی علاوه بر مانتو در زمینه کت و شلوار، پوشاک زنانه (مجلسی و راحتی)، پوشاک نوزاد و بچه‌گانه صورت می‌گیرد و بازار خوبی را در کشورهای عربی و دیگر کشورها داریم.

شیرازی در عین حال بیان کرد: البته با توجه به اینکه در روابط ایران و کشورهایی مثل عربستان و بحرین تغییراتی ایجاد شده می‌توان صادراتی را که به آنجا صورت می‌گرفت به دیگر کشورها هدایت و در بازار داخلی نیز جبران کرد؛ این موضوع چندان قابل اهمیت و تاثیرگذار در بازار صادراتی نیست.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *