شناسه خبر: 7878 منتشر شده در مورخ: 1394/10/20 ساعت: 13:41 گروه: اجتماعی  
معلولان برای ورود به مناطق مرکزی شهر مشکل دارند/ لزوم رسیدگی سازمان بهزیستی
آلیا در تذکر شفاهی:

معلولان برای ورود به مناطق مرکزی شهر مشکل دارند/ لزوم رسیدگی سازمان بهزیستی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود معلولان به مناطق مرکزی شهر با مشکلات زیادی روبرو است و وظیفه سازمان بهزیستی رسیدگی به این موضوع است.

به گزارش ایران سپید فاطمه آلیا در نشست علنی امروز (یکشنبه 20 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی با آرزوی علو درجات برای شهید آیت‌الله نمر و سقوط آل سعود در تذکر شفاهی گفت: رئیس جمهور به وظایفی که رهبر معظم انقلاب درخصوص برجام تعیین فرموده است، عمل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان به بهانه‌های واهی مانند حقوق بشر و... اموال ملت را غارت می‌کنند و رئیس جمهور اقدامی در این‌خصوص انجام نمی‌دهند. همچنین کمیسیون نظارت بر اجرای برجام در قبال فعالیت‌های موشکی ما و... اقدامی انجام نمی‌دهد؛ آیا رئیس جهمور همچنان فکر می‌کند قضیه برجام همچنان برد- برد است؟

وی تصریح کرد: به رئیس جمهور درخصوص لایحه بیمه زنان خانه‌دار تذکر می‌دهم، به دلیل اینکه دو سال است وعده می‌دهند لایحه مذکور به مجلس می‌آید و تلاش‌ها برای بررسی آن تاکنون در بودجه به ثمر نرسیده است و معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه اقدامات لازم را انجام نداده است.

آلیا ادامه داد: به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص عدم حمایت از جشنواره انقلابی عمار تذکر می‌دهم؛ هنوز هم وزارت ارشاد به شیوه دولت اصلاحات در این زمینه اقدام می‌کند.

وی گفت: همچنین درخصوص رسیدگی به معلولان است. هم‌اکنون تجمعی مقابل شورای شهر دارند به دلیل اینکه ورود این افراد به مناطق مرکزی شهر با مشکلات زیادی روبرو است و وظیفه سازمان بهزیستی رسیدگی به این موضوع است تا این افراد بتوانند در مناطقی مانند بازار تردد داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: با وجود کمبود بودجه دانشگاه فرهنگیان بریز و بپاش انجام می‌دهد و با توجه به گزارشی که به ما رسیده در سمیناری در این دانشگاه هزینه‌های زیادی انجام شده است. همچنین با وجود تذکرات درخصوص رسیدگی به مطالبات خانواده شهدا، دولت اقدامی انجام نداده و موضوع را به پایان اسفندماه اجرا داده است./

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *