شناسه خبر: 7875 منتشر شده در مورخ: 1394/10/20 ساعت: 10:25 گروه: اجتماعی  
سامانه بانک اطلاعاتی مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی راه‌اندازی شد

سامانه بانک اطلاعاتی مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی راه‌اندازی شد

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، «سید مصطفی کرباسی» رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعاتی مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی خبر داد و گفت: این سامانه برای اولین بار توسط معاونت فناوری اطلاعات بهزیستی ایجاد شده است و بهزیستی به آحاد جامعه بالاخص خانواده های جامعه هدف از این طریق در راستای ارائه خدمات، اطلاع‌رسانی می‌کند.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور بر استفاده حداکثری مردم از بانک اطلاعاتی مکانی مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی تاکید کرد و افزود: اطلاعات کلینیک‌های مددکاری، مجتمع‌های خدمات بهزیستی ، اورژانس اجتماعی، مراکز توانبخشی، خانه کودک و نوجوان، مرکز ترک اعتیاد، مرکز مشاوره، مرکز ساماندهی کودکان خیابانی، خانه‌های سلامت، مراکز اسکان موقت، مراکز مشاوره ژنتیک، مهدهای کودک مراکز آمبلیوپی، شیرخوارگاه‌ها و ... به تفکیک استان و شهرستان بر روی نقشه جاگذاری و بروزرسانی شده است.

وی بر قابلیت جستجو مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و در پایان یادآور شد: علاقمندان برای بهره‌مندی از اطلاعات سامانه بانک مراکز ارائه خدمات تحت نظارت بهزیستی می‌توانند به آدرس الکترونیکی
search.behzisti.net مراجعه کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *