شناسه خبر: 7859 منتشر شده در مورخ: 1394/10/19 ساعت: 09:10 گروه: ورزشی  
فروش ۲۰میلیون تومانی پیراهن امضا شده توسط هنرمندان به نفع معلولان

فروش ۲۰میلیون تومانی پیراهن امضا شده توسط هنرمندان به نفع معلولان

پیراهن امضا شده ستارگان هنرمند ایران به نفع کودکان معلول و بی سرپرست مرکز نیایش ملارد، به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر شامگاه پنج شنبه دیدار سه جانبه فوتسال، میان سه تیم ستارگان هنرمند ایران، پیشکسوتان ملارد و انجمن صنفی مدیران رسانه در ورزشگاه شهید ثمری با حضور معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری ملارد، اعضای شورای اسلامی، نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار و فرمانده انتظامی شهرستان ملارد برگزار شد.

علی اکبر خراسانی شهردار ملارد با تقدیر از استقبال پرشور مردم این شهر از مسابقه تیم ستارگان هنرمند ایران اظهار داشت: حضور انبوه جوانان و نوجوانان این شهرستان موید شور، شوق و نشاط بالقوه در این منطقه است.

در پایان تیم انجمن صنفی مدیران رسانه با شکست تیم های ستارگان هنرمند ایران و پیشکسوتان ملارد به مقام نخست دست یافت.

در حاشیه این مسابقات، پیراهن امضا شده تیم ستارگان هنرمند ایران نیز به نفع کودکان معلول و بی سرپرست مرکز نیایش به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.  

تفاوت سنی محسوس میان تیم پیشکسوتان ملارد با انجمن صنفی مدیران رسانه

علیرضا رئیس اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و دروازه بان تیم پیشکسوتان ملارد در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تشکر و قدردانی از مسئولان برگزار کننده و تیم های حاضر در این مسابقات گفت: همانطور که از عنوان تیم منتخب ملارد پیدا است، نفرات این گروه در سن و سال بالایی قرار دارند و در واقع، میانگین سنی تیم پیشکسوتان ملارد، بالای ۴۰ سال است، اما تیم انجمن صنفی مدیران رسانه با میانگین سنی بین ۲۰ تا ۲۵ سال در این مسابقات حضور یافت.

وی افزود: ذهنیت تیم پیشکسوتان ملارد این بود که به مصاف تیمی همسان با میانگین سنی خود خواهد رفت و امیدواریم در آینده به نحوی برنامه ریزی شود که با هماهنگی هر چه بیشتر، تیم ها از لحاظ سنی در تراز سنی مناسب تری به مصاف یکدیگر بروند.

گلایه برخی تماشاگران از مسئولان برگزاری مسابقه

نارضایتی برخی تماشاگران از مسئولان برگزاری این مسابقات از حواشی این مسابقات بود.

مریم فراتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تبلیغاتی که در خصوص این مسابقات انجام شده بود، عنوان کرد: متاسفانه امروز شاهد حضور برخی هنرمندان اعلام شده از جمله دانیال حکیمی و میلادکی مرام نبودیم و جز تعدادی از هنرمندان ارجمند همچون سید جواد هاشمی، امینی و تعدادی دیگر از بازیگران، خلا حضور ستارگانی که در اطلاع رسانی ها به آن اشاره شده بود، احساس می شد.

سعید بیرانوند، یکی دیگر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز با انتقاد از متولیان برگزار کننده این مسابقات گفت: نفس برگزاری چنین بازی ها و مسابقاتی، خیرخواهانه است و حضور ما نیز برای حمایتی هر چند اندک ازکودکان معلول صورت گرفت، اما نباید با اتکا به اینکه ماهیت مسابقه انسان دوستانه بوده و از حساسیت بالایی برخوردار نیست، پیش از قطعیت لازم در هماهنگی ها، نسبت به تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی عمومی اقدام کرد.

وی افزود:می طلبدکه مسئولان زیربط، پس از اطمینان از هماهنگی های انجام شده و قطعیت از حضور ستارگانی که در تبلیغات به آن اشاره می کنند، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی را عملیاتی کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *