شناسه خبر: 7848 منتشر شده در مورخ: 1394/10/16 ساعت: 09:44 گروه: حوادث  
نقشه شیطانی مشاورقلابی برای دختر دانش‌آموز

نقشه شیطانی مشاورقلابی برای دختر دانش‌آموز

مرد جوان درحالی‌که سواد چندانی نداشت خود را مشاور روانشناس جا زد تا دختر دانش‌آموز را قربانی نقشه شوم خود کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین دو هفته پیش دختر 15ساله‌ای به اداره پلیس رفت و از مرد جوانی به جرم آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: از مدتی قبل از همکلاسی‌هایم شنیده بودم که مرد جوانی در زمینه روانشناسی و مشاوره فعالیت دارد. حتی چند نفر از دوستانم از او مشاوره تحصیلی گرفته بودند. همین باعث شد که شماره موبایل او را از دوستانم بگیرم تا از او کمک بخواهم چراکه مدتی قبل جوانی به خواستگاری‌ام آمده بود و می‌خواستم از مرد روانشناس مشورت بگیرم.

وی ادامه داد: وقتی با او تماس گرفتم، مرد جوان خودش را ناصر معرفی کرد و گفت می‌تواند به من کمک کند. با هم چندین بار تلفنی صحبت کردیم و احساس کردم که تجربه زیادی در روانشناسی دارد. برای همین وقتی خواست حضوری حرف بزنیم، قبول کردم و به محل قرار در یکی از خیابان‌های پایتخت رفتم. سوار خودروی او شدم اما به محض اینکه ماشین حرکت کرد، مرد جوان چاقویی روی پهلوهایم گذاشت و تهدید کرد که اگر سکوت نکنم مرا می‌کشد.

دست و پایم می‌لرزید. او با تهدید چاقو و کلت کمری مرا به خانه‌اش برد و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از چند ساعت آنقدر التماسش کردم که درنهایت رهایم کرد اما گفت که اگر از وی شکایت کنم، جانم در خطر است. با ثبت این شکایت، تیمی از کارآگاهان با دستور قاضی سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند و مرد 41ساله را دستگیر کردند. او نه‌تنها روانشناس نبود بلکه فقط تا سیکل درس خوانده بود. در محل زندگی وی یک کلت قلابی که با آن دختر نوجوان را تهدید کرده بود کشف شد.

متهم دیروز به دادسرای جنایی منتقل شد و در تحقیقات گفت: از بچگی عاشق کتاب‌های روانشناسی بودم و این اواخر کتاب‌های زیادی در این خصوص مطالعه کرده بودم. همیشه دوست داشتم یک روانشناس موفق شوم اما نشد. با این حال به‌دلیل اطلاعات زیادی که در این رشته داشتم به دانش‌آموزان مشاوره تحصیلی می‌دادم و هرکس مشکلی داشت، نزد من می‌آمد. وی ادامه داد: من آدم ربایی را قبول ندارم اما وقتی دختر دانش‌آموز به خانه‌ام آمد تا درخصوص ازدواجش مشورت کند وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.به گزارش همشهری، هم‌اکنون این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *