شناسه خبر: 7825 منتشر شده در مورخ: 1394/10/14 ساعت: 10:22 گروه: فرهنگی  
ارکستر کر فلوت به تالار رودکی می آید
برای اولین بار در ایران؛

ارکستر کر فلوت به تالار رودکی می آید

اولین کنسرت کر فلوت تهران به رهبری "سعید تقدسی" و سرپرستی "فیروزه نوائی" در تالار رودکی به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ اولین کنسرت کر فلوت تهران به رهبری "سعید تقدسی" و به سرپرستی "فیروزه نوائی" در روزهای 17 و 18 دی ماه در تالار رودکی برگزار می شود.

در این کنسرت گروه کر فلوت تهران قصد دارد قطعاتی از آهنگسازان برتر موسیقی جهان چون "جرج فردریک هندل"، "شیماروزا"، "ولفگانگ آمادئوس موتزارت"، "یوهان سباستیان باخ"، "آنتونیو ویوالدی"، "رافی خاچاطوریان" و "پابلو ساراسات" را اجرا کند.

در ارکستر کر فلوت تهران که برای اولین بار است در ایران تشکیل شده فقط نوازنده های فلوت حضور دارند و هنرنمایی می کنند. از سولیست های این ارکستر باید به "عسل حناچی"، "مونا طاهریان"، "کلاریز کشاورز"، "مریم گلزاریان" و "هلیا گلمقانی آذر" اشاره کرد.

گفتنی است ارکستر فلوت تهران پس از پایان رپرتوار کنسرت خود در روزهای 17 و 18 دی ماه که قطعاتی را از آهنگسازان موسیقی کلاسیک اجرا می کند قصد دارد با آغاز تمرینات خود دو ماه دیگر قطعاتی را از آهنگسازان موسیقی معاصر به روی صحنه برود.

گفتنی است برای تهیه بلیط کنسرت فلوت تهران به رهبری "سعید تقدسی" و به سرپرستی فیروزه نوائی" با مدیریت اجرایی "احسان تارخ" و مدیریت هنری "سهیل کوشان پور" می توان به سامانه ی فروش بلیط www.iranconcert.com مراجعه کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *