شناسه خبر: 7797 منتشر شده در مورخ: 1394/10/12 ساعت: 09:13 گروه: اجتماعی  
ساماندهی پایانه های شرق تهران/ گذرگاه های عبور معلولان ایجاد می شود

ساماندهی پایانه های شرق تهران/ گذرگاه های عبور معلولان ایجاد می شود

شهرداری تهران اعلام کرده در شرق پایتخت گذرگاه هایی را برای عبور معلولان طراحی و اجرا می کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرآنلاین، زندگی پیاده در شهر تهران با مشکلات زیادی مواجه است که اصلی ترین آن، کمبود پیاده رو در حاشیه معابر سواره رو است. سخت تر از تردد افراد پیاده در شهر، آمد و شد معلولان به حساب می آید چون تقریبا هیچ بخشی از شهر برای عبور معلولان مناسب سازی نشده است. با این حال شهرداری تهران اعلام کرده در شرق پایتخت پیاده روهایی را طراحی و اجرا می کند که برای معلولان نیز ورودی های مناسب به این پیاده روها در نظر گرفته شده است.
معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این باره گفت: در منطقه ۸ تهران اصلاح هندسی و پوشش سقف یکپارچه و روشنایی پایانه اتوبوس علم و صنعت، پیاده روسازی با ایجاد رمپ های معلولین و اصلاح ورودی مترو و همچنین تعریض خیابان نخجیر در دستور کار قرار گرفته است.
مهندس خدیوی در بازدید از پروژه های تأثیرگذار این منطقه اعلام کرد: توسعه، اصلاح هندسی، پوشش یکپارچه سقف و روشنایی پایانه های اتوبوس، ساماندهی تاکسی های میدان رسالت، احداث پایانه اتوبوس شقایق و همچنین اصلاح هندسی و تجهیز سالن و کلاس های آموزشی برای مخاطبین خاص در بوستان آموزش ترافیک "قانون" به جهت اهمیت خدمات رسانی به شهروندان و جامع بودن سامانه های حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات شهرداری در شرق تهران است.
معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طراحی و اجرای نماهای سنتی با معماری ایرانی-اسلامی در ساخت جداره ورودی مترو و پایانه اتوبوس علم و صنعت خبر داد و گفت: ایجاد رمپ های معلولین در تمامی پروژه ها و توجه ویژه منطقه به آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک جز اقدامات شهرداری منطقه است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *