شناسه خبر: 7682 منتشر شده در مورخ: 1394/9/17 ساعت: 11:03 گروه: حوادث  
اسیدپاشی ساختگی برای طلاق

اسیدپاشی ساختگی برای طلاق

یک روز پس از اسیدپاشی به دختر ۲۱ ساله‌ای در جنوب تهران، راز این حادثه فاش شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که دختر جوان برای جدایی از نامزدش دست به اسیدپاشی ساختگی زده است.بعدازظهر 15آذر سال‌جاری گزارش یک اسیدپاشی در جنوب تهران به کلانتری 130نازی آباد اعلام شد. به‌دنبال این حادثه مأموران در محل حاضر شدند و دریافتند که قربانی دختری جوان است.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین او پیش از انتقال به بیمارستان مدعی شده بود که پسری به‌صورتش اسیدپاشیده و فرار کرده است.این در حالی بود که در محل حادثه یک ظرف حاوی مقداری اسید نیز دیده می‌شد. از طرفی آثار پاشیدن اسید روی آسفالت خیابان هم به چشم می‌خورد. در چنین شرایطی تیمی ازکارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دستور قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران راهی بیمارستان شدند تا به تحقیق از قربانی حادثه بپردازند. او که از ناحیه سر و دست دچار سوختگی شده بود در تحقیقات اولیه گفت که توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.

اظهارات دختر جوان این احتمال را مطرح کرد که ماجرای عشقی در میان است و اسیدپاشی از سوی کسی که خواستگار دختر جوان بوده، رخ داده است به همین دلیل مأموران به پرس و جو از دختر جوان پرداختند و از او درباره اسیدپاش و مشخصات او پرسیدند اما دختر جوان نتوانست جواب قانع‌کنند‌ه‌ای بدهد.

درحالی‌که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت در نهایت این دختر پرده از راز این ماجرا برداشت و مدعی شد که اسیدپاشی ساختگی بوده است. او در مقابل حیرت کارآگاهان اظهار کرد که اسیدپاشی را خودش انجام داده و پس از آن به داستان‌سرایی پرداخته است. او درخصوص انگیزه‌اش از این اقدام عجیب گفت: از مدتی قبل با یکی از بستگان خود عقد کردم درحالی‌که دلباخته پسری به نام نیما بودم به همین علت بارها از نامزدم خواستم تا از یکدیگر جدا شویم اما او همچنان به زندگی با من اصرار داشت. در چنین شرایطی موضوع اسیدپاشی را با نیما درمیان گذاشتم. او ابتدا راضی به این کار نبود اما با اصرار من قبول کرد تا اسید برایم تهیه کند.

وی ادامه داد: در نهایت پس از اینکه نیما برایم اسید خرید، ‌داخل کوچه اقدام به اسیدپاشی روی دست‌ها و سر خودم کردم و پس از آن با داد و فریاد از مردم کمک خواستم.گفته‌های عجیب این دختر جوان کافی بود تا مأموران به تحقیق از نیما، پسر مورد علاقه وی بپردازند. این پسر جوان حرف‌های دختر 21ساله را تأیید کرد و گفت: چند‌ماه قبل با این دختر آشنا شدم اما پس از مدتی متوجه شدم که او با یکی از بستگانش ازدواج کرده است اما عنوان می‌کرد که علاقه‌ای به همسرش ندارد.

دختر موردعلاقه‌ام پس از گذشت چند وقت با من تماس گرفت و موضوع اسیدپاشی را مطرح کردم اما من به‌شدت مخالفت کردم. با وجود این، اصرارهای او تمامی نداشت تا اینکه به من گفت قصدش از این کار این است که همسرش او را طلاق بدهد و با من ازدواج کند. همین باعث شد تا هشتم آذرماه مقداری اسید بخرم و در اختیار او قرار دهم. پس از آن دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه شامگاه 15آذر‌ماه یعنی چند ساعت پس از اسیدپاشی از طریق تماس یکی از دوستانش به نام میترا متوجه شدم که او دست به اسیدپاشی زده است.

ماموران در ادامه و برای تکمیل تحقیقات به سراغ میترا رفتند. او به کارآگاهان گفت: چند وقت پیش از دوستم شنیدم که او علاقه‌ای به شوهرش ندارد و چندین بار گفت که قصد دارد تا به شیوه‌ای به‌خودش آسیب بزند اما هر بار من مخالفت و تلاش می‌کردم وی را آرام کنم تا اینکه از طریق خانواده‌اش از موضوع اطلاع پیدا کردم.در همین حال، سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، گفت: دختر جوان همچنان در بیمارستان تحت درمان است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *