شناسه خبر: 7679 منتشر شده در مورخ: 1394/9/17 ساعت: 07:29 گروه: حوادث  
دستگیری پسر در قتل مرموز پدر

دستگیری پسر در قتل مرموز پدر

قتل هولناک مرد میانسال در آپارتمانی در پایتخت تیم تحقیق را با یک معمای جنایی روبه‌رو کرده، هرچند پسر این مرد به‌عنوان مظنون دستگیرشده اما او خود را بی‌گناه می‌داند.

به گزارش ایران سپید ساعت 14شنبه مأموران کلانتری گاندی در جریان قتل یک مرد میانسال قرار گرفتند و ماجرا را به قاضی منافی‌آذر، کشیک جنایی تهران اطلاع دادند. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه مشخص شد که قربانی مرد 55ساله‌ای است که آثار 27ضربه چاقو روی بدنش دیده می‌شود.

علاوه بر این پزشکی قانونی اعلام کرد که آثار شکستگی جمجمه روی سر وی وجود دارد که نشان می‌دهد ضربه محکمی به سرش وارد شده است. محل حادثه به‌هم ریخته بود و با توجه به اینکه آثار خون روی یخچال و گاز و در و دیوار خانه وجود داشت کارآگاهان حدس زدند که احتمالا درگیری از آشپزخانه شروع شده و پس از آن قربانی قصد داشته هر طور شده از دست عامل جنایت فرار کند اما در نهایت به قتل رسیده و جسدش در سالن پذیرایی افتاده است.

روی در و دیوار خانه آثار خون به چشم می‌خورد و مأموران در ادامه تحقیقات به پرس و جو از پسر مقتول که در محل حادثه حضور داشت پرداختند. وی به کارآگاهان گفت: مادرم یک سال و نیم پیش فوت شد و من و خواهرانم به همراه پدرم زندگی می‌کردیم. ساعت 10صبح روز حادثه برای انجام کارهای اداری پدرم از خانه بیرون رفتم. ظهر وقتی برگشتم و در را باز کردم، مرد ناشناسی را دیدم که داخل خانه بود. از سویی پدرم خون آلود روی زمین افتاده بود. با دیدن این صحنه دستپاچه شدم و به مرد ناشناس حمله کردم. می‌خواستم چاقو را از دستش بگیرم که زخمی شدم. جدال من با مرد ناشناس ادامه داشت و در نهایت او گریخت.

او درحالی چنین ادعایی را مطرح کرد که آثار خون و زخمی که بر اثر چاقو به‌وجود آمده بود روی دستانش دیده می‌شد. این پسر جوان که ورزشکار است، ادامه داد: پس از آن به سمت راه پله‌ها رفتم و فریاد زدم که پدرم را کشته‌اند و از همسایه‌ها کمک خواستم. هرچند این پسر جوان مدعی است که مرد ناشناسی با انگیزه نامعلوم پدرش را به قتل رسانده و فرار کرده است اما وقتی کارآگاهان از او خواستند تا چهره قاتل فراری را ترسیم کند او عنوان کرد که در آن لحظه دستپاچه شده و اصلا چهره قاتل را ندیده است حتی نمی‌داند جوان است یا پیر. از سویی سرایدار ساختمان در تحقیقات عنوان کرد که پیش از قتل، شخص ناشناسی وارد ساختمان نشده بود. در چنین شرایطی، ‌قاضی پرونده دستور بازداشت پسر مقتول را به‌عنوان مظنون در جنایت صادر کرد تا در تحقیقات ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *