شناسه خبر: 7664 منتشر شده در مورخ: 1394/9/14 ساعت: 13:00 گروه: اجتماعی  
تلاش برای بهبود وضعیت زنان دارای معلولیت‌های جسمانی در دستور کار بسیج
رئیس بسیج جامعه زنان خبر داد

تلاش برای بهبود وضعیت زنان دارای معلولیت‌های جسمانی در دستور کار بسیج

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه بسیج جامعه زنان اقداماتی را برای بهبود وضعیت زنان و دخترانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بازدید از مراکز نگهداری افرادی که دارای معلولیت هستند و ویزیت رایگان این افراد از جمله فعالیت‌هایی است که در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس، مینو اصلانی با اشاره به بازدید از یکی از مجتمع‌های نگهداری زنان و دخترانی که دارای معلولیت‌های جسمانی هستند از حمایت‌های بسیج جامعه زنان از این گروه خبر داد و گفت: با توجه به شرایطی که در این مجتمع شاهد آن بودیم و با توجه به اینکه ساختمان نیمه کاره‌ای را در اختیار داشتند که شرایط چندان مناسبی نداشت بسیج جامعه زنان در نظر گرفت تا در طی چند اردوی جهادی از علاقه‌ مندان دعوت کند برای تکمیل ساختمان نیمه کاره این مجتمع اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: همچنین از برخی از متخصصان و پزشکان نیز خواسته شده است تا برای درمان رایگان این افراد به این مجموعه کمک‌های خود را ارائه دهند.

اصلانی با بیان اینکه این اقدامات قرار است به صورت ملی در سراسر کشور انجام شود گفت: تلاش داریم تا پس از انجام برخی اقدامات برای این مجموعه که به صورت ارزشمند از 300 زن و دختری که دارای معلولیت جسمانی هستند نگهداری می‌کنند قرار است از سایر مجموعه‌ها در سطح کشور نیز بازدید صورت بگیرد تا بتوانیم به وظایف خود در این مسیر و برای حمایت از این افراد انجام دهیم.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: زنانی که دارای معلولیت‌های جسمانی هستند جزء اقشاری هستند که باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند همچنین مؤسسات نگهداری از این افراد نیز باید تحت حمایت قرار گیرند چراکه برخی از این مؤسسات هم اکنون تنها توسط افراد خیر مورد حمایت قرار می‌گیرند که این حمایت‌ها به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این مجموعه‌ها را حل کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *