شناسه خبر: 7621 منتشر شده در مورخ: 1394/9/3 ساعت: 07:47 گروه: حوادث  
اعترافات عامل جنایت در جاده جنگلی

اعترافات عامل جنایت در جاده جنگلی

با گذشت چند روز از دستگیری ۲ مظنون در ماجرای قتل دختر ۲۶ ساله در جاده جنگلی در نوشهر، عامل اصلی جنایت راز قتل را فاش کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشری آنلاین  قاتل اصلی جوان 19ساله‌ای است که پس از فرار به یکی از شهرهای غربی، هنگام بازگشت به نوشهر به دام پلیس افتاد.
پرونده این جنایت که با شایعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی نیز همراه بود، چهارشنبه 20آبان‌ماه گشوده شد. آن روز جسد غرق خون دختری 26ساله در جاده روستای سنگسرای نوشهر پیدا شد و تصاویر وحشتناکی که از این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، شایعات زیادی را درخصوص انگیزه این جنایت به همراه داشت.

اما حقیقت ماجرا چه بود و دختر جوان چرا به قتل رسیده بود؟کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران که از همان ابتدا تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف راز قتل آغاز کرده بودند، متوجه شدند که دختر جوان از شب قبل از حادثه با 2پسر 19 و 24ساله قرار داشته است. این دو جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و طولی نکشید که جوان 24ساله به نام هاشم دستگیر شد. او اما در بازجویی‌ها گفت: عامل اصلی جنایت دوستم به نام مسعود است. او بود که دختر جوان را می‌شناخت و با او قرار گذاشته بود و بعد هم وی را با خودرواش به جاده جنگلی برده و در آنجا با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

هر چند به‌دنبال دستگیری نخستین مظنون، بسیاری از رسانه‌ها خبر از دستگیری قاتل دختر 26ساله داده بودند اما مأموران پلیس جست‌وجو برای دستگیری مسعود که به گفته نخستین مظنون، عامل اصلی جنایت بود را ادامه دادند. آنها متوجه شدند جوان 19ساله که دانشجوست، اصالتا اهل یکی از شهرهای غربی کشور است و پس از حادثه به آنجا گریخته است.

در شرایطی که تحقیقات برای دستگیری مسعود ادامه داشت، کارآگاهان متوجه شدند که وی قصد بازگشت به نوشهر را دارد. به این ترتیب در مسیر او کمین کردند و زمانی که پسر جوان به کرج رسیده بود، در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند. مسعود اما پس از دستگیری قتل را به گردن نخستین مظنون پرونده یعنی هاشم انداخت و مدعی شد او بود که ضربات مرگبار را به بدن دختر 26ساله وارد کرد.

در شرایطی که هر یک از مظنونان دیگری را قاتل معرفی کرده بودند، تحقیقات کارآگاهان ادامه یافت تا اینکه جوان 19ساله سرانجام راز جنایت را فاش کرد. او گفت: از قبل دختر جوان را می‌شناختم. روز حادثه با او قرار گذاشتم و دوستم هم با من بود. وقتی مقتول آمد، سوار ماشین شدیم و به طرف جاده جنگلی حرکت کردیم. در بین راه بر سر اختلافاتی که داشتیم با دختر جوان بحثمان شد. همان موقع دوستم مشتی به این دختر زد و از ماشین پیاده شد و رفت.

پس از رفتن او، درگیری و دعوای من و دختر جوان بالا گرفت و چون عصبانی شده بودم با چاقو حدود 15ضربه به او زدم و بعد جسدش را همانجا رها کردم و رفتم.به گفته سرهنگ رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، پس از اعترافات عامل اصلی جنایت برای هر دو متهم قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *