شناسه خبر: 7603 منتشر شده در مورخ: 1394/9/1 ساعت: 08:22 گروه: اجتماعی  
افتتاح سیستم بازرسی مکانیزه تامین اجتماعی در آینده نزدیک
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

افتتاح سیستم بازرسی مکانیزه تامین اجتماعی در آینده نزدیک

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ساختار فیزیکی واحد مشاوره در شعب سازمان تأمین اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: کارشناس این حوزه از لحاظ محتوایی، باید مجهز به اطلاعات روز و دقیق باشد و تعامل گسترده ای با سایر واحدها نیز داشته باشد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا،  محمد حسن زدا در اولین نشست هم اندیشی حوزه مشاوره سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: 40میلیون و 300هزار نفر در کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و این تعداد مشمول، بزرگی و عظمت این سازمان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بودجه سالجاری سازمان تأمین اجتماعی 60 هزار میلیارد تومان است، گفت: این بودجه بدون اتکا به منابع دولتی و از وصول حق بیمه و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی سازمان تأمین می شود.

زدا اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی ماهانه 4200 میلیارد تومان پرداختی دارد که این موضوع نیز حاکی از جایگاه مهم این سازمان است.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه سیستم سنتی و دستی پاسخگوی این تعداد جمعیت تحت پوشش و حجم فعالیت ها نیست، تصریح کرد: دکتر نوربخش بعد از تصدی مدیریت این سازمان بر نهضت IT برای ادامه حیات این سازمان تأکید کرد و در دو سال اخیر اقدامات موثری در این حوزه انجام شده است.

وی نهضت IT را نسخه شفا بخش ایجاد افزایش رضایت میان بیمه شدگان و کارفرمایان دانست و گفت: ماهانه 950 هزار نفر ارسال و پرداخت حق بیمه را از طریق اینترنت انجام می دهند.

زدا با اشاره به سایرخدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مشاهده پرونده بیمه‌ای، اعتراض مکانیزه سوابق بیمه شدگان و ابلاغ مطالبات از نمونه های خدمات اینترنتی سازمان تأمین اجتماعی است که موجب کاهش حجم مراجعه به شعب شده است.

معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی افزود: بزودی سیستم بازرسی مکانیزه نیز با استفاده از امکانات الکترونیک به بهره برداری می رسد.

زدا با اشاره به بهره گیری از سیستم ماتریس هم پوشانی اظهار داشت: در این سیستم حالت های بیمه ای برای هر فرد مشخص می شود که در آن حالت قانونی بیمه ای هر شخص تعیین و حالت های غیرمجاز نیز اعلام می شود.

براساس گزارش سایت تامین اجتماعی، معاون فنی ودرآمد سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تنوع سئوالات و مسائل مراجعان واحدهای مشاوره این سازمان گفت: پاسخ های مناسب دقیق و مناسب همراه با خوش رفتاری مشاور، از الزامات فعالیت این حوزه است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *