شناسه خبر: 7592 منتشر شده در مورخ: 1394/8/27 ساعت: 11:14 گروه: حوادث  
مرد بدبین، جان هر دو زنش را گرفت
قاتل اعتراف کرد؛

مرد بدبین، جان هر دو زنش را گرفت

حدود یک سال پیش با مقتول ازدواج کردم و در این مدت زندگی خوبی داشتیم تا اینکه چند روز پیش، وقتی به خانه برگشتم، دیدم همسرم نیست...

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری، شک و سوء‌ظن، انگیزه مردی بود که پس از ازدواج با ۲ زن جوان، هر دوی آنها را به قتل رساند و اجسادشان را در بیابان رها کرد.

هرچند متهم تنها به یکی از قتل‌‌ها اعتراف کرده بود، اما آزمایش دی‌ان‌ای راز دومین جنایت را هم فاش کرد.دهم بهمن سال‌92 مردی به نام یاسر راهی اداره آگاهی اصفهان شد و گفت که همسرش گم شده‌ است. این مرد که اهل کرمانشاه است و همراه همسرش در اصفهان زندگی می‌کرد، مدعی شد که از سرنوشت همسرش خبر ندارد و نمی‌داند چه بلایی سر او آمده است.

همزمان با ادعای او، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از زن گمشده شروع شد تا اینکه 10روز بعد، وقتی جسد سوخته زنی در حاشیه یکی از شهرهای استان اصفهان پیدا شد، مأموران حدس زدند که جسد متعلق به همسر یاسر است. به همین دلیل از او خواستند برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی برود. مرد جوان اما با اطمینان گفت که جسد همسرش نیست ولی پدر و مادر زن گمشده خواستند که برای اطمینان بیشتر آزمایش دی‌‌ان‌ای انجام شود.

کشف دومین جسد

تحقیقات برای یافتن ردی از زن گمشده ادامه داشت تا اینکه 12اردیبهشت امسال جسد زنی در اطراف فرودگاه اصفهان پیدا شد. زن جوان خفه شده بود و به‌نظر می‌رسید که عامل یا عاملان جنایت پس از قتل او، جسدش را به این منطقه منتقل و در آنجا رها کرده‌اند. هرچند هیچ مدرکی که هویت قربانی را فاش کند وجود نداشت اما مأموران در جریان بررسی‌های تخصصی پی به هویت این زن بردند. ماجرا وقتی برای کارآگاهان جالب شد که آنها فهمیدند مقتول، همسر دوم یاسر بوده است.

با مشخص شدن این حقیقت، مأموران سراغ یاسر رفتند و به بازجویی از او پرداختند اما وی مدعی شد که همسر دوم ندارد و اصلا مقتول را نمی‌شناسد. با این حال وقتی در جست‌وجوی داخل خانه‌اش مدارک شناسایی مقتول به‌دست آمد، یاسر چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و به قتل زن جوان اعتراف کرد. او گفت: وقتی همسر اولم گم شد، زندگی‌ام به‌هم ریخت تا اینکه تصمیم گرفتم دوباره ازدواج کنم.

حدود یک سال پیش با مقتول ازدواج کردم و در این مدت زندگی خوبی داشتیم تا اینکه چند روز پیش، وقتی به خانه برگشتم، دیدم همسرم نیست. او برای انجام کاری از خانه خارج شده بود و وقتی برگشت از او پرسیدم کجا رفته بود اما همسرم پاسخ داد که «به تو ربطی ندارد و هرکاری بخواهم می‌کنم». با شنیدن جوابش خیلی عصبانی شدم و همان لحظه روسری‌اش را گرفتم و دور گردنش انداختم و او را به قتل رساندم. بعد منتظر ماندم تا هوا تاریک شود و پس از آن جسد را در صندلی عقب ماشین گذاشتم و به زمین‌های کشاورزی اطراف فرودگاه اصفهان بردم و در آنجا رها کردم.

قتل همسر اول

یاسر به قتل همسر دومش اعتراف کرد هرچند مدعی بود که همسر اولش گم شده و از سرنوشت او بی‌خبر است، اما نتیجه آزمایش‌های جنایی راز دوم او را هم فاش کرد. بررسی‌های روی جسد سوخته‌ای که در اطراف یکی از شهرهای اصفهان پیدا شده بود، نشان داد که این جسد متعلق به همسر اول یاسر است. این یعنی، احتمالا قاتل او نیز مرد جوان است.

بنابراین بازجویی از یاسر ادامه یافت و او درحالی‌که به‌شدت از قتل همسر اولش ابراز ندامت و پشیمانی می‌کرد، گفت: با همسر اولم در سال 91آشنا شدم. از همان نگاه اول به او دل بستم و به خواستگاری‌اش رفتم و با هم ازدواج کردیم. یک سال در کنار هم به خوبی زندگی کردیم تا اینکه شک و سوءظن به جانم افتاد. احساس می‌‌کردم که او رفتارهای غیرمتعارفی دارد. این شک آنقدر در وجودم رخنه کرده بود که روز حادثه سر این موضوع با او درگیر شدم. همسرم وقتی حرف‌های مرا شنید عصبانی شد و فحاشی کرد که من هم یک سیلی به او زدم و به سمت دیوار هلش دادم.

سر او به دیوار خورد و بعد روی زمین افتاد. وقتی بالای سرش رفتم متوجه شدم که دیگر نفس نمی‌کشد. وحشت کرده بودم و حدود ساعت 3بامداد جسد همسرم را داخل پتو گذاشتم و سوار ماشین کردم. به سمت بیابان‌های شاهین‌شهر رفتم و برای اینکه جسد شناسایی نشود، آن را آتش زدم. بعد هم به اداره آگاهی رفتم و به دروغ گفتم که او گم شده است. سرهنگ ستارخسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: با اعترافات متهم راز قتل هر دو همسر او فاش و مرد جنایتکار با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *