شناسه خبر: 7558 منتشر شده در مورخ: 1394/8/24 ساعت: 12:32 گروه: ورزشی  
فارس فاتح مسابقات فوتبال کمبینایان شد

فارس فاتح مسابقات فوتبال کمبینایان شد

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتبال کم بینایان چهارشنبه 20 آبان با قهرمانی فارس به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید در پایان مسابقات فوتبال قهرمانی کشور کمبینایان گرامیداشت شهدای ورزشکار بصیر که در بابلسر برگزار شد، تیم فارس با غلبه بر بوشهر به عنوان نخست این رقابتها دست یافت. در این مسابقات 15 تیم در قالب چهار گروه به مصاف هم رفتند. از مرحله گروهی این رقابتها، 8 تیم فارس، اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی، تهران، گیلان، بوشهر و کرمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. در پایان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، تیمهای فارس، اردبیل، بوشهر و کرمان، با شکست حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

در مرحله یک چهارم، تیم فارس با نتیجه 3 بر 0 آذربایجان شرقی را شکست داد. اردبیل با نتیجه 2 بر 1 از سد مازندران گذشت، کرمان با 2 گل تهران را مغلوب کرد و بوشهر 2 بر 0 گیلان را شکست داد. در مرحله نیمه نهایی، تیمهای فارس با کرمان و بوشهر با اردبیل به مصاف هم رفتند. در مرحله نیمه نهایی، فارس با نتیجه 3 بر 1 کرمان را مغلوب کرد و راهی فینال شد. بوشهر نیز با نتیجه 9 بر 1 در برابر اردبیل به برتری رسید تا دیگر تیم فینالیست این رقابتها باشد. در دیدار نهایی که ظهر چهارشنبه 20 آبان برگزار شد، فارس 1 بر 0 بوشهر را شکست داد تا اولین جام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور فوتبال کمبینایان را از آن خود کند.

در دیدار رده بندی نیز کرمان با نتیجه 3 بر 1 از سد اردبیل گذشت و در مکان سوم قرار گرفت. در پایان این رقابتها، اردبیل به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و احسان داودی از بوشهر با 10 گل به عنوان آقای گلی این  مسابقات دست یافت. مراسم اهدای جوایز، کاپ و مدال تیمهای برتر با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کمبینایان و مسئولان هیأت استان مازندران برگزار شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *