شناسه خبر: 755 منتشر شده در مورخ: 1392/8/19 ساعت: 12:09 گروه: سیاسی  
استقبال گرم نمایندگان از سخنرانی رییس جمهوری در مجلس
حاشیه های حضور رییس جمهوری در مجلس

استقبال گرم نمایندگان از سخنرانی رییس جمهوری در مجلس

بسیاری از نمایندگان مجلس پس از سخنرانی رییس جمهوری نزد وی رفته و از دکتر روحانی به دلیل سخنرانی اش تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایران سپید، جلسه علنی امروز مجلس برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، ساعت 8 و 14 دقیقه به ریاست «علی لاریجانی» آغاز شد و دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری در ساعت 8 و 19 دقیقه وارد صحن علنی مجلس شد. 




** هنگام ورود رییس جمهوری به صحن علنی مجلس شورای اسلامی «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری، جمعی از اعضای هیات دولت و «نصرالله سجادی» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وی را همراهی می کردند و رییس جمهوری مورد استقبال «محمدحسن ابوترابی فرد» و «محمدرضا باهنر» نواب رییس مجلس قرار گرفت. 



** پس از ورود رییس جمهوری به صحن علنی مجلس جمعی از نمایندگان از ایشان به گرامی استقبال کردند. زمانی که «غلامرضا کاتب» نماینده گرمسار مشغول صحبت با رییس جمهوری بود، «علی لاریجانی» رییس مجلس از دکتر روحانی خواست برای سخنرانی پشت تریبون مجلس قرار گیرد و خطاب به کاتب گفت که آقای کاتب اجازه دهید، برای اسلام خوب است. 



** هنگام سخنرانی رییس جمهوری جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام و قرعه کشی مخالفین و موافقین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در گوشه ای از جایگاه هیات رییسه تجمع کردند. 



** رییس جمهوری ابتدای سخنرانی خود را با سلام بر امام حسین (ع) و اهل بیتش آغاز کرد. دکتر روحانی همچنین در ابتدای سخنرانی اش خطاب به نمایندگان گفت: ما یک شنبه ها در محضر شما هستیم، شما می توانید جور دیگری هم ما را دعوت کنید. 



** رییس جمهوری در بخشی از سخنان خود خطاب به نمایندگان مجلس گفت: من 20 سال خادم ملت در مجلس بودم که در این هنگام نمایندگان فریاد احسنت احسنت سردادند. 



** دکتر روحانی درباره مذاکرات 1+5 گفت: ما در این مذاکرات با زبان و عمل به آنان گفتیم که به هیچ عنوان تحریم و تهدید جواب نخواهد داد و روی میز فقط باید عقلانیت و منطق باشد که در این هنگام نیز نمایندگان فریاد احسنت احسنت سردادند. 



** هنگامی که سخنرانی رییس جمهوری پایان یافت و دکتر روحانی به صندلی خود مراجعت کرد، بسیاری از نمایندگان به سمت وی آمدند و از سخنرانی رییس جمهوری تشکر و قدردانی کردند و بسیاری نیز رییس جمهوری را در آغوش گرفتند. این استقبال از سخنرانی رییس جمهور به حدی بود که «علی لاریجانی» خطاب به نمایندگان گفت که این جلو را خلوت کنید و خطاب به «عبدالرضا عزیزی» رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که شما نقش مهمی در راهنمایی عزیزان دارید جلو را خلوت کنید. اعضای هیات رییسه نیز بارها از نمایندگان خواستند که اطراف رییس جمهوری را خلوت کنند. ولی ازدحام در کنار رییس جمهوری همچنان ادامه دارد. 



** بیش از 200خبرنگار ،عکاس، تصوریردار داخلی و خارجی مراسم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را پوشش خبری می دهند. روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در این مراسم خبرنگاران و تصویربردارانی از شبکه الجزیره، المیادین، المنار و...حضور دارند.

حجت الاسلام «حسن روحانی» رییس جمهوری روز یکشنبه 13 آبان ماه در نامه ای به «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، سید نصرالله سجادی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان به مجلس معرفی کرد.

پیش از این «مسعود سلطانی فر» و «رضا صالحی امیری» نتوانستند به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند.

در حال حاضر «محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهوری با حفظ سمت، سرپرستی این وزارتخانه را بر عهده دارد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *