شناسه خبر: 7534 منتشر شده در مورخ: 1394/8/20 ساعت: 11:55 گروه: حوادث  
آخرین دفاعیات قاتل گوش‌بر در دادسرای جنایی

آخرین دفاعیات قاتل گوش‌بر در دادسرای جنایی

قاتل گوش‌بر که به اتهام قتل ۳نفر بازداشت شده است برای بیان آخرین دفاعیاتش به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و درخواست بخشش کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین این متهم 23ساله که مجید نام دارد مدعی شد که از قتل‌هایی که مرتکب شده پشیمان است و اگر زمان به عقب بازمی گشت هرگز به‌خاطر پسر کوچکش هم که شده دست به قتل نمی‌زد.او صبح دیروز به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و از سوی بازپرس بستان‌زاده تحت‌بازجویی قرار گرفت. بعد از تفهیم 3فقره قتل عمدی، متهم همه جنایت‌ها را پذیرفت و گفت: قبول دارم که 3نفر را کشته‌ام اما واقعا پشیمانم و می‌خواهم رضایت خانواده‌های مقتولان را بگیرم تا نزد همسر و پسرم برگردم.

وی درخصوص نخستین جنایت گفت: حدود 4‌ماه قبل بود. با دوستم علی سوار ماشینش بودیم که به نزدیکی جاده بهشت‌زهرا رسیدیم. او یک باغ که درخت انگور داشت دید و گفت برویم آنجا انگور بخوریم. گفتم اگر صاحب باغ ما را ببیند با ما درگیر می‌شود اما او اصرار کرد. سر همین موضوع با یکدیگر بحث مان شد و او به من فحش داد. ما از قبل هم با یکدیگر اختلاف داشتیم چرا که من تعدادی باند پخش خودرو به او داده بودم اما او پولش را نداده بود. همه اینها باعث شد که عصبانی شوم و آن روز با چاقو یک ضربه به گلویش زدم و او روی زمین افتاد. بعد سوار ماشینش شدم و از آنجا فرار کردم.

متهم به قتل درباره دومین جنایت گفت: از دوستم احسان حدود یک میلیون و 600هزار تومان طلب داشتم و وقتی فهمیدم نمی‌خواهد پولم را بدهد او را به اطراف بزرگراه آزادگان بردم و با ضربه چاقو به قتل رساندم.» او ادامه داد:«بعد از دومین قتل توبه کردم که دیگر دست به چاقو نبرم اما دختر جوانی وارد زندگی‌ام شد و وقتی همسرم متوجه ماجرا شد،

قهر کرد و رفت. من هم آن دختر را به قتل رساندم و گوش‌هایش را بریدم و جنازه‌اش را آتش زدم تا به همسرم ثابت کنم که پشیمانم و آن دختر دیگر در زندگی من نقشی ندارد. من حتی گوش‌های آن دختر را به خانه بردم تا به همسرم نشان دهم که آن دختر دیگر مزاحم زندگی‌مان نمی‌شود.به گزارش همشهری، پس از آخرین دفاعیات متهم، وی به زندان بازگشت تا به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *