شناسه خبر: 752 منتشر شده در مورخ: 1392/8/19 ساعت: 12:01 گروه: سیاسی  
افزایش نگرانی اسراییل از پیشرفت گفت وگوهای هسته ای در ژنو
رادیو فرانسه:

افزایش نگرانی اسراییل از پیشرفت گفت وگوهای هسته ای در ژنو

شبکه اینترنتی رادیو فرانسه فارسی درگزارشی اعلام کرد، تل اویو بشدت از پیشرفت مذاکرات هسته ای میان کشورهای غربی نگران است.

به گزارش ایران سپید شبکه اینترنتی رادیو فرانسه فارسی شنبه شب در گزارشی نوشت : یک مقام بلند پایه اسراییلی روزشنبه گفت که این کشور هرگونه توافق میان کشورهای غربی وایران را کاملاً رد کرده و خود را متعهد به رعایت آن نمی داند. 


تارنمای رادیو فرانسه فارسی افزود: این مقام اسراییلی افزوده است که همزمان با دریافت جزییات بیشتر درباره رسیدن به یک توافق در ژنو، نگرانی اسراییل نسبت به امضای فوری چنین توافقی افزایش یافته است. 

تارنمای رادیو فرانسه توضیح داد: اظهارات این مقام اسراییلی درحالی مطرح شده که روز جمعه، ˈبنیامین نتانیاهوˈ، نخست وزیر اسراییل نیز در دیدار با ˈجان کریˈ، وزیر امور خارجه آمریکا، توافق احتمالی میان ایران و غرب را توافق بسیار بدی توصیف کرد. 

تار نمای رادیو فرانسه فارسی افزود: نخست وزیر اسراییل تأکید کرده است که خود را ملزم به رعایت چنین توافقی نمی داند و اقدام های لازم برای دفاع از خود را در این زمینه انجام خواهد داد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *