شناسه خبر: 7499 منتشر شده در مورخ: 1394/8/13 ساعت: 13:15 گروه: اجتماعی  
ارائه تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا یکصد میلیارد تومان
مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

ارائه تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا یکصد میلیارد تومان

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری تا یکصد میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تسهیلات بدون ضامن و بهره ارائه می‌شود.

به گزارش ایران سپید  به نقل از فارس؛ امیرعباس تقی‌پور در بازدید از شعبه یک تأمین اجتماعی شهر یزد و بیمارستان 275 تخت خوابی شهدای کارگر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی 4 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که بودجه آن در سال 94 به میزان 60 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمان درآمد و هزینه است گفت: این سازمان ماهانه بیش از 3 هزار میلیارد تومان حقوق به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند.

تقی پور درباره ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان این سازمان اظهار داشت: در حال حاضر 950 هزار کارفرما بدون مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی حق بیمه خودرا پرداخت می‌کنند که این اقدام موجب شده است 2 میلیون سفر در ماه در شهرها حذف شود و یکی از برنامه‌های جاری سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمات الکترونیکی است.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: ما تلاش کرده‌ایم کمترین حاشیه را در سازمان تأمین اجتماعی داشته باشیم و از این رو در سه سال گذشته میزان حقوق و مستمری بازنشستگان 65 درصد افزایش یافت.

وی درباره ارائه تسهیلات بدون بهره و ضامن به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سراسر کشور اظهار داشت: یکصد میلیارد تومان در قالب تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود که رقم آن از 2 تا 3 میلیون تومان است.

تقی‌پور بیان داشت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با مراجعه به شعبات سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این وام نیز بدون ضامن و بهره است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *