شناسه خبر: 7495 منتشر شده در مورخ: 1394/8/13 ساعت: 10:01 گروه: اجتماعی  
آمادگی کامل کمیته امداد برای حل مشکل مسکن مددجویان
فتاح عنوان کرد:

آمادگی کامل کمیته امداد برای حل مشکل مسکن مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از آمادگی کامل کمیته امداد برای حل مشکل مسکن مددجویان خبر داد و گفت: با همکاری استانداران و واگذاری زمین رایگان به مددجویان تحت حمایت، مشکل مسکن مددجویان رفع خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری مهر سید پرویز فتاح با اشاره به فلسفه تشکیل کمیته امداد برای خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه،گفت:تمام تلاش ما خوداشتغالی و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و ارائه خدمات فرهنگی به آنان است.

وی با تاکید بر اینکه قشر ضعیف جامعه باید مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد،افزود: بقاء و تدوام نظام جمهوری اسلامی توجه به این قشر است.

رئیس کمیته امدام امام(ره) ریشه‌کنی فقر و محرومیت را نیازمند عزمی ملی دانست و بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود کشور و پشتیبانی قوای سه‌گانه تاکید کرد و یادآور شد:توجه به بحث مسکن مددجویان به عنوان یکی از مهمترین مشکلات مددجویان زیر پوشش در اولویت فعالیت های این نهاد قرار دارد.

فتاح از آمادگی کامل این نهاد حمایتی برای حل مشکل مسکن مددجویان در کشور خبر داد و گفت: با همکاری استانداران و واگذاری زمین رایگان به مددجویان تحت حمایت، مشکل مسکن مددجویان رفع خواهد شد.

وی از واگذاری واحدهای مسکونی مسکن مهر مازاد دراستانها با هماهنگی استانداران و شورای تامین مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد و افزود: درصورت وجود مسکن مهر مازاد امکان خرید این مسکن ها و آماده سازی برای واگذاری به مددجویان وجود دارد.

رئیس کمیته امدام امام(ره) در ادامه به خودکفایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته به استان چهارمحال وبختیاری در بحث اشتغال بیش از ۳۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد که زمینه اشتغال دو هزار و ۶۰۰نفر رافراهم کرد.

فتاح در مورد ابلاغ تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای جامعه هدف باید بر اساس کار کارشناسی و برنامه ریزی شده صورت گیرد تا منجر به خودکفایی این افراد شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *