شناسه خبر: 7481 منتشر شده در مورخ: 1394/8/10 ساعت: 13:24 گروه: اجتماعی  
درخواست ۸۰۰ ردیف استخدام در سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور

درخواست ۸۰۰ ردیف استخدام در سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: امسال و سال آینده بیش از ۸۰۰ فرهنگی بازنشسته می‌شوند که درخواست ۸۰۰ ردیف استخدام را از سازمان مدیریت کرده‌ایم.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری مهر مجید قدمی درباره استخدام در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: امسال و سال آینده بیش از ۸۰۰ همکار فرهنگی در این سازمان بازنشسته می‌شوند.

وی افزود: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درخواست کرده‌ایم به طور ویژه ۸۰۰ ردیف استخدام به سازمان آموزش و پرورش اسثتثنایی بدهند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر سازمان مدیریت این اجازه را به ما دهد، به طور ویژه اطلاعیه‌ای را منتشر خواهیم کرد و کسانی که دارای شرایط باشند، برای مدارس و گروه‌های مختلف جذب می‌شوند.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه تمام کتاب‌های سال تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی در مدارس توزیع شده است، گفت: برای اولین‌بار با شروع سال تحصیلی، کلیه کتاب‌ها تهیه و به مدارس داده شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *