شناسه خبر: 7440 منتشر شده در مورخ: 1394/7/29 ساعت: 10:17 گروه: حوادث  
خودکشی متهم قتل زن جوان را اسرارآمیز کرد

خودکشی متهم قتل زن جوان را اسرارآمیز کرد

تنها مظنون قتل زن جوان در یزد وقتی خود را در محاصره پلیس دید، با خوردن قرص خودکشی کرد تا این پرونده اسرارآمیزتر از قبل شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از همشهری آنلاین  مدتی پیش شایعه‌ای در شهر یزد پیچید که از ناپدید‌شدن عجیب یک زن جوان حکایت داشت. براساس این شایعه، زن جوانی پس از اینکه برای انجام کاری به مدرسه پسرش می‌رود، ناپدید می‌شود و هنوز پیدا نشده است.همزمان با انتشار این شایعه، مردی نزد مأموران پلیس رفت و مدعی شد که همسرش به نام مینا ناپدید شده است.

این مرد گفت: وقتی از سر کارم به خانه برگشتم، از همسرم خبری نبود. فکر کردم برای انجام کاری از خانه خارج شده و برمی‌گردد اما هر چه منتظر ماندم، خبری از او نشد. حتی همسایه‌ها و بستگانمان هم او را ندیده بودند و کم‌کم نگرانش شدم و تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم. با اظهارات این مرد، تحقیقات پلیس در این پرونده شروع شد و کمی بعد مشخص شد که شایعات منتشر‌شده در شهر با گم‌شدن مینا در ارتباط است. مأموران شاهدانی را شناسایی کردند که روز حادثه زن جوان را دیده بودند که برای شرکت در جلسه‌ای به مدرسه پسرش رفته بود و پس از خروج از مدرسه سوار یک خودروی سمند شده و پس از آن دیگر کسی او را ندیده است.

درحالی‌که برخی شاهدان مدعی بودند که داخل خودروی سمند، 3مرد جوان نشسته بودند، تحقیقات مأموران برای شناسایی این خودرو شروع شد. هنوز بررسی‌ها به نتیجه‌ای نرسیده بود که بقایای جسد یک زن در اطراف شهر پیدا شد. هر چند کمی از جسد زن جوان طعمه حیوانات وحشی شده بود اما لباس‌های قربانی تا حدودی سالم بود و جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد تا راز مرگش فاش شود.

  • پرونده یک قتل

در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که زن جوان به قتل رسیده است. متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که او احتمالا بر اثر اصابت ضربات جسمی سخت مانند سنگ و پرتاب‌شدن از پل جانش را از دست داده است. مأموران که احتمال می‌دادند جسد متعلق به زن گمشده باشد، از شوهر او خواستند که برای شناسایی قربانی به پزشکی قانونی مراجعه کند و مرد جوان با توجه به لباس‌ها و مشخصات ظاهری، گفت که مقتول کسی جز همسرش مینا نیست.

حالا که راز ناپدید‌شدن مینا فاش شده بود، مأموران با پرونده قتلی روبه‌رو شدند که احتمالا سرنشینان سمندی که مینا آخرین بار سوار آن شده بود، از راز این قتل خبر داشتند. بررسی‌های تخصصی برای شناسایی این خودرو ادامه یافت و کارآگاهان با بررسی‌ دوربین‌های مداربسته در سطح شهر توانستند تصاویری از این خودرو به‌دست آورند. بررسی شماره پلاک خودرو، تیم تحقیق را به مرد جوانی رساند که صاحب سمند بود و در شهربابک کرمان زندگی می‌کرد.

تیمی از کارآگاهان برای دستگیری مرد جوان راهی استان کرمان شدند. آنها محل زندگی مرد جوان را محاصره کردند اما وقتی عملیات دستگیری شروع شد، تنها مظنون پرونده که خود را در محاصره پلیس می‌دید با خوردن قرص خودکشی کرد. مأموران وقتی موفق به دستگیری این مرد شدند که حالش بد بود و او را به بیمارستان منتقل کردند. او به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت اما پزشکان می‌گویند که حالش وخیم است و به همین دلیل امکان بازجویی از او وجود ندارد. در چنین شرایطی کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد باید منتظر بمانند تا شاید مرد جوان به‌هوش بیاید و بتواند اسرار قتل مینا را فاش کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *