شناسه خبر: 7418 منتشر شده در مورخ: 1394/7/26 ساعت: 11:47 گروه: حوادث  
قتل در ژاپن، شکایت در تهران

قتل در ژاپن، شکایت در تهران

بعداز گذشت ۱۴ سال از قتل جوان ایرانی در ژاپن، خانواده مقتول با مراجعه به دادسرای جنایی تهران خواستار دستگیری و قصاص قاتل شدند.

به گزارش ایران سپید   اوایل سال 2001میلادی (سال 80)، پلیس ژاپن در جریان درگیری مرگبار 2جوان ایرانی قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد این دو جوان 27 ساله یک سال قبل برای کار از تهران به ژاپن سفر کرده بودند اما در این کشور دچار اختلاف شده و در نهایت این جنایت شکل گرفته بود. در جریان تحقیقات پلیس، قاتل دستگیر شد و همان سال در دادگاه جنایی ژاپن به 15سال زندان محکوم شد.

پس از گذشت 14سال، ‌متهم حالا در آستانه آزادی قرار گرفته و در چنین شرایطی خانواده مقتول هفته گذشته به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قاتل پسرشان شکایت کردند. به گفته آنها، بعد از گذشت 14سال، حالا که قرار است قاتل از زندان آزاد و به ایران بازگردانده شود، آنها می‌خواهند که وی طبق قوانین ایران محاکمه شود. با شکایت خانواده مقتول، قاضی سعید احمدبیگی به اینترپل دستور داده تا چنانچه گزارشی از ماجرای جنایت وجود دارد در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گیرد.

از سویی پلیس آگاهی نیز ماموریت یافته تا گزارش معاینه جسد مقتول که 14سال قبل از ژاپن به ایران فرستاده شده بود را به دادسرا ارائه دهد تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *