شناسه خبر: 7383 منتشر شده در مورخ: 1394/7/21 ساعت: 12:46 گروه: اجتماعی  
ایجاد پایانه ویژه معلولان و جانبازان در شهر تهران
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد

ایجاد پایانه ویژه معلولان و جانبازان در شهر تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد پایانه ویژه معلولان و جانبازان در شهر تهران، گفت: این افتخار بزرگی است که نصیب مدیریت شهری شده که البته باید برای توسعه کمی و کیفی آن نیز اقداماتی صورت بگیرد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از فارس،  علی صابری در جریان یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد پایانه ویژه معلولان و جانبازان در شهر تهران، اظهارداشت: این افتخار بزرگی است که نصیب مدیریت شهری شده است که البته باید برای توسعه کمی و کیفی آن نیز اقداماتی صورت بگیرد.

صابری با اشاره به فعالیت شتاب مناسب‌سازی و معابر شهری در تهران، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سوی این ستاد صورت گرفته است و به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت این ستاد نمی‌تواند تحت پوشش هیچ معاونتی قرار بگیرد چرا که این ستاد بیشتر جنبه نظارتی دارد و بایستی به صورت فرابخشی باشد که البته این موضوع نیاز به مصوبه شورای شهر تهران دارد.

صابری همچنین با اشاره به انتخاب 3 مشاور از سوی شهردار تهران برای دسترسی به شهر دسترس‌پذیر از جامعه معلولان، خاطرنشان کرد: این اقدام خوب و پسندیده‌ای است که شورای اسلامی شهر تهران مشاورانی را برای دستیابی به شهر دسترس‌پذیر از میان NGO ها برگزیند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: NGOهای بسیاری هستند که قادر به فعالیت در بخش مدیریت شهری هستند و بدون دریافت هزینه‌ای، مشاوره‌های لازم را ارائه می‌کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *