شناسه خبر: 7356 منتشر شده در مورخ: 1394/7/18 ساعت: 09:19 گروه: اجتماعی  
درگذشت هنرمند نابینا محمود رضایی را به عموم مردم به ویژه جامعه نابینایان تسلیت عرض می نماییم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند نابینا محمود رضایی را به عموم مردم به ویژه جامعه نابینایان تسلیت عرض می نماییم

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید

به گزارش ایران سپید درکمال تاسف، محمود رضایی پیش کسوت هنرمند نابینا، آهنگ ساز و نوازنده چیره دست پیانو، دبیر بازنشسته ادبیات انگلیسی آموزشگاه خزائلی بامداد روز جمعه، 17 مهرماه پس از یک ماه تحمل عوارض شدید سکته مغزی در بیمارستان الغدیر تهران درگذشت. کارکنان روزنامه ایران سپید این ضایعه فرهنگی را به بازماندگان جناب رضایی، همکاران و عموم جامعه نابینایان و کم بینایان کشور به ویژه هنرمندان و هنر دوستان تسلیت عرض می کنند. 

روحش شاد و یادش گرامی باد؛ مراسم ترحیم این عزیز تازه گذشته روز دوشنبه 20 مهرماه از ساعت 16 الی 17:30 در مسجد احمدیه واقع در بزرگ راه رسالت، بالاتر از چهار راه سرسبز، خیابان آیت  نبش کوچه مظاهری برگزار میشود. شرکت هنردوستان ، هنرمندان ، فعالین عرصه های آموزش و فرهنگ در این مراسم موجب شادی روح این پیش کسوت اثر گذار هنر و آموزش نابینایان ، تسلای بازماندگان ایشان و ارج گذاری به فعالیت های فرهنگ سازان نابینا و کم بینای کشور خواهد بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *