شناسه خبر: 7277 منتشر شده در مورخ: 1394/7/5 ساعت: 13:30 گروه: ورزشی  
تهران و قزوین فاتح مسابقات قهرمانی کشور گلبال بانوان شدند

تهران و قزوین فاتح مسابقات قهرمانی کشور گلبال بانوان شدند

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور گلبال بانوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در دو رده دسته اول و دوم، پنجشنبه دوم مهر در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید ظهر روز پنجشنبه دوم مهر پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور گلبال بانوان، در رقابتهای دسته اول، تهران به عنوان قهرمانی دست یافت. توابع تهران دوم شد و اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت. در روز نخست از رقابتهای دسته اول که در دو گروه برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد: تهران 10 اردبیل 0. گلستان 14 اردبیل 8. اصفهان 10 کرمانشاه 0. توابع تهران 10 کرمان 0. در روز دوم از مسابقات دسته اول قهرمانی کشور گلبال بانوان، نتایج زیر رقم خورد: تهران 10 گلستان 0. توابع تهران 7 اصفهان 1. کرمان 1 کرمانشاه 6. اصفهان 11 کرمان 1. توابع تهران 8 کرمانشاه 1. در مرحله نیمه نهایی، توابع تهران 10 بر 0 از سد گلستان گذشت و تهران 10 بر 0 اصفهان را مغلوب کرد و راهی فینال شد. در فینال رقابتهای دسته اول، تهران با نتیجه 6 بر 4 توابع تهران را شکست داد و قهرمان شد. اصفهان نیز با برتری 8 بر 2 مقابل گلستان، عنوان سوم را از آن خود کرد. اما در رقابتهای دسته دوم قهرمانی کشور گلبال بانوان، قزوین عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. خوزستان دوم شد و مازندران در جایگاه سوم قرار گرفت. بدین ترتیب در پایان رقابتهای دسته اول، تیمهای یزد و کرمان به دسته دوم سقوط کردند. در این بین، تیم یزد به دلیل عدم حضور در مسابقات به دسته پایینتر سقوط کرد. همچنین دو تیم قزوین و خوزستان جواز حضور در مسابقات دسته اول را کسب کردند. کاپ تلاش به تیم هرمزگان که برای اولین بار در این رقابتها شرکت کرده بود، تعلق گرفت. کاپ پیشرفت نیز به تیم گیلان اهدا شد. مراسم توزیع جوایز و اهدای مدال و کاپ تیمهای برتر با حضور سمیه شاعری نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کمبینایان برگزار شد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *