شناسه خبر: 727 منتشر شده در مورخ: 1392/8/18 ساعت: 12:14 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی فضا موجب افزایش حضور معلولان در جامعه می شود
رییس دبیرخانه مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور:

مناسب سازی فضا موجب افزایش حضور معلولان در جامعه می شود

رییس دبیرخانه مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور گفت: مناسب سازی فضا برای تردد معلولان زمینه ساز افزایش حضور معلولان در فعالیت های اجتماعی است.

حسین امیرانی در دوره آموزشی مناسب‌سازی ویژه مهندسان معماری و شهرسازی نظام مهندسی استان مرکزی اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های لازم برای حضور معلولان در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی مناسب‌‌سازی فضا است که دستگاه‌های متولی به ویژه بهزیستی باید در راستای تحقق ‌بخشی به این مهم نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

وی تصریح کرد: به کمک مناسب‌سازی می‌توانیم زمینه‌های افزایش حضور معلولان در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم کنیم که ضروری است روش‌ها و ضرورت مناسب‌سازی فضای تردد معلولان برای مردم تبیین شود.

رئیس ستاد مناسب‌‌سازی بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه عدم مناسب‌سازی اماکن عمومی موجب محدودیت برای حضور معلولان در فعالیت‌های اجتماعی شده است، ادامه داد: بهزیستی باید اهمیت و ضرورت مناسب ‌سازی را همان گونه که خود درک کرده است، این نیاز را به دیگر ارگان‌ها نیز منتقل کند.

دوره آموزشی مناسب‌سازی فضا ویژه مهندسان معماری و شهرسازی نظام مهندسی استان و جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی در سالن اجتماعات دانشگاه فنی امیر کبیر برگزار شد.

این دوره به همت معاونت توانبخشی بهزیستی استان و با هدف افزایش و ارتقاء سطح آگاهی دست‌اندرکاران ساخت اماکن عمومی برگزار شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *