شناسه خبر: 724 منتشر شده در مورخ: 1392/8/18 ساعت: 12:09 گروه: اجتماعی  
روحانی: عظمت ایران اسلامی به برکت فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است
دیدار رییس جمهور محترم ایران با عضو هیات رییسه نابینایان وکم بینایان

روحانی: عظمت ایران اسلامی به برکت فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است

دکتر حسن روحانی رییس جمهور محترم کشورمان، با حضور در منزل سید جلال روغنی جانباز 70 درصد با این عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» منزل خانواده جانباز سرافراز 70 درصدی دفاع مقدس «سید جلال روغنی نیری» عضو هیات رییسه نابینایان وکم بینایان حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد. 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، رئیس جمهوری در این دیدار، شهدا، جانبازان، ایثارگران و همه رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس در میدان ایثار حضور یافتند را معلمان و الگوهایی والا برای ملت ایران توصیف کرد و اظهار داشت: ما باید درس ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و شجاعت در زندگی را از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که با صبر و تحمل خود حماسه بزرگی را خلق کردند، بیاموزیم. 
وی با یادآوری این که ایام ماه محرم فرارسیده است، افزود: امام حسین(ع) هم سالار شهیدان و هم معلم و پرچمدار راه مبارزه ، ایستادگی و جهاد است و شما درس کربلا و عاشورا را از امام حسین(ع) آموختید. 
رییس جمهوری تصریح کرد: اگر امروز فرصت خدمتگزاری به ملت نصیب ما شده است، زمینه اصلی آن را ایثارگران، جانبازان و شهدا با رشادت ها و فداکاری هایشان ایجاد کردند و مطمئناً دولت برای موفقیت در اجرای برنامه های خود به دعای خیر، حمایت ها و نظرات همه مردم به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند است. 
روحانی اظهارامیدواری کرد که دولت تدبیر و امید با حمایت مردم به ویژه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بتواند همه مشکلات کشور را از پیش رو بردارد. 
وی همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را موجب تقویت روحیه و نشاط برای خدمت به مردم دانست و گفت: اقدامات ما هرچند بزرگ که باشد، در برابر کار بزرگی که شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان انجام داده اند، کم و ناچیز است. 
رییس جمهوری با تجلیل از ایثارگری های شهدا، جانبازان و خانواده های آنان گفت: دشمنان ملت ایران از روحیه ایثارگری و جانبازی این ملت در هراس هستند چراکه این روحیه به دنیا اعلام می کند که ملت ما با نشاط ایستاده و در برابر توطئه ها هوشیار است. 
روحانی افزود: امیدوارم دعای ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان پشتوانه دولت در جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های متعالی خود باشد و همگی در مسیری گام برداریم که مورد رضای خداوند است. 
در این دیدار خانواده جانباز سید جلال روغنی نیری تاکید کردند: بها دادن به خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران در حقیقت ارزش قائل شدن برای استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی است. 
سید جلال روغنی نیری در دوران دفاع مقدس در عملیات های گوناگونی همچون والفجر(1)، والفجر (3) و والفجر(4) حضوری فعال داشت و در سال 62 و در عملیات پاکسازی یکی از میادین مین اطراف دارخوین بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ دو دست، دو چشم و پای چپ به فیض جانبازی نائل آمده است. 
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد علی شهیدی» معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمد نهاوندیان» رییس دفتر رییس‌جمهوری و «حسین فریدون» نیز حضور داشتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *