شناسه خبر: 7193 منتشر شده در مورخ: 1394/6/22 ساعت: 13:08 گروه: اجتماعی  
دریافت کارت شرکت به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۲۴ شهریور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:

دریافت کارت شرکت به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۲۴ شهریور

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش صبح جمعه ۲۷ شهریور برگزار می‌شود، گفت: کارت شرکت در جلسه این آزمون از تاریخ ۲۴ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و پرینت گرفتن است.

به گزارش ایران سپید حسین توکلی  اظهار داشت: براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 94، صبح روز جمعه 27 شهریور در 63 شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص این آزمون امروز بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 24 شهریور 94 برای مشاهده و پیرینت بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمام داوطلبان برای شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون یک نسخه پرینت تهیه و براساس ادرس و زمان تعیین شده به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

توکلی بیان کرد: همراه داشتن پرینت کارت، شرت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است و آزمون روز جمعه 27 شهریور 94 رأس ساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود و درب‌های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 8 صبح بسته می‌شود.

وی افزود: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی مانند ماشین حساب، جزوه، کتاب و کیف دستی و یادداشت خودداری کنند. بدیهی است که به همراه داشتن این وسایل به عنوان تقلب و تخلف محسوب شده و با داوطلبان براساس قانون رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *