شناسه خبر: 7180 منتشر شده در مورخ: 1394/6/21 ساعت: 11:14 گروه: اجتماعی  
تصویب لایحه حمایت از معلولان از مشکلات این قشر می کاهد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تصویب لایحه حمایت از معلولان از مشکلات این قشر می کاهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصویب لایحه حمایت از معلولان از سوی مجلس شورای اسلامی بخش زیادی از مشکلات این قشر را رفع می کند.

علی ربیعی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسرافزود: تنظیم لایحه حمایت از معلولان توسط هیات وزیران به پایان رسید و پس از تائید رئیس جمهوری جهت تصویب تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
وی با بیان اینکه این لایحه شامل سه قسمت است، افزود: مجموعه ای از قوانین قبلی که پایدار مانده، مصوبات هیات وزیران و مواردی که در اختیار هیات وزیران بوده و می توانست تصویب کند و اختیارات وزیران نبوده در قالب لایحه تقدیم مجلس می شود.
وی ایجاد فرصت های آموزشی مناسب و استفاده از امکانات آموزشی و آسان سازی در امر ازدواج، مناسب سازی فضای شهری، ایجاد اشتغال در بخش خصوصی و نگهداری بهزیستی در منزل با استفاده از مزایای بیشتر و انتقال مددکاری به خانه از رویکردهای مهم در این لایحه می باشد.
وی اثرگذاری فرزندان بهزیستی در جامعه را مشهود خواند و گفت: کسانیکه در زندگی سختی های زیادی را متحمل شدند میزان اثر گذاری آنها باید بیشتر باشد .
وی بیان کرد: هر کسی که به سختی زندگی کرده است به طور قطع میزان اثر گذاریش در جامعه بیشتر خواهد بود و باید در جامعه ای رقابت کنیم که اثر گذار باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: ایجاد اشتغال از برنامه های مهم این وزارت خانه است لذا آن قدر تلاش می کنیم تا اینکه هر جوانی که از خانه بیرون می آید صاحب شغل باشد.
وی اجتماعی کردن معلولان و فرزندان بهزیستی را از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی –ورزشی خواند و افزود: انتظار می رود با برگزاری این چنین مسابقات جوانان بلافاصله بعد ازتحصیل وارد بازار کار نشوند و با گذراندن مراحل اشتغال موفقیت های بهتری را کسب کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *