شناسه خبر: 7113 منتشر شده در مورخ: 1394/6/9 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
پرداخت تمام هزینه‌های توانبخشی دانش‌آموزان استثنایی مناطق محروم از اول مهر
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد

پرداخت تمام هزینه‌های توانبخشی دانش‌آموزان استثنایی مناطق محروم از اول مهر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از پرداخت تمام هزینه‌های توانبخشی دانش‌آموزان استثنایی در مناطق محروم از اول مهر خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور  با اشاره به خرید خدمات توانبخشی برای دانش‌آموزان، اظهار داشت: تعدادی از استان‌ها هستند که نیروی «گفتار درمانگر» و «کار درمانگر» در مدارس ندارند، در این شرایط با هماهنگی مدیر مدرسه و رئیس اداره استثنایی استان مورد نظر، خدمات را از بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی برای خانواده‌‎های نیازمند خریداری می‌کنیم.

وی افزود: در این شیوه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا خانواده، فرزند خود را به آن مرکز درمانی برده و اقدامی که نیاز دارد، در آنجا انجام شود و هزینه آن را آموزش و پرورش استثنایی پرداخت می‌کند.

قدمی با بیان اینکه چنین نیروهای گفتار درمانگر و کار درمانگر در مراکز استانها مانند شهر تهران وجود دارد اما در مناطق محروم چنین نیروهایی نداریم، خاطرنشان کرد: با این شیوه مشکلات توانبخشی دانش‌آموزان مناطق محروم را مرتفع می‌کنیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تأکید کرد: این فعالیت و حمایت از دانش‌آموزان از اول مهر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *