شناسه خبر: 7060 منتشر شده در مورخ: 1394/6/1 ساعت: 12:56 گروه: اجتماعی  
احتمال افزایش مستمری مددجویان در سال آینده
رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

احتمال افزایش مستمری مددجویان در سال آینده

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای مهر امسال یارانه مراکز نگهداری معلولان 20 درصد افزایش پیدا می‌کند ضمن اینکه در سال آینده احتمالاً مستمری مددجویان افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایران سپید، به نقل از فارس انوشیروان محسنی بندپی  با اشاره به طرح یک فوریتی تفکیک خدمات سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: قطعاً ما در کارگروه تخصصی دلایل و مستندات خود را در خصوص این طرح ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: این مجموعه توانسته است در بحث توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌ها اقدامات گسترده‌ای را انجام دهد.

محسنی بندپی اضافه کرد: کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور دو  دستگاه حمایتی در کشور هستند که وظایفی را برعهده دارند.

رئیس بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بنا داریم در یک کارگروه تخصصی با کمیته امداد امام خمینی(ره) مطالعات خود را در خصوص طرح یک‌فوریتی تفکیک وظایف امداد و بهزیستی ارائه کنیم تا بتوانیم از نظرات دو دستگاه استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود طرح یک‌فوریتی وظایف کمیته امداد و بهزیستی در این مجلس پیگیری نشود، گفت: به هر ترتیب ما پیشنهادات و نظرات خود را در کارگروه تخصصی ارائه خواهیم کرد.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به افزایش یارانه معلولان در مراکز بهزیستی، گفت: از ابتدای مهر، یارانه هر فرد معلول در مراکز بهزیستی 20 درصد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان گفت: ما بنا داریم در سال آینده و در بودجه 95 ، مستمری مددجویان را افزایش دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *