شناسه خبر: 7043 منتشر شده در مورخ: 1394/5/31 ساعت: 12:03 گروه: سیاسی  
پاسخ وزارت امور خارجه به ادعاهای رئیس جمهور امریکا

پاسخ وزارت امور خارجه به ادعاهای رئیس جمهور امریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا را بی اساس دانست و آن را رد کرد .

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه،مرضیه افخم گفت:ادعاهای تکراری مقامات امریکا که همسو با منافع رژیم صهیونیستی و برای کسب رضایت لابی های طرفدار اسرائیل مطرح می شود، نشانگر تردید و عمق سردرگمی مسئولین امریکایی در ترجیح منافع ملی خود است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا بشدت اسیر رقابت های سیاسی و حزبی داخل این کشور است، افزود: وجه مشترک جنگ طلبان و مدعیان دیپلماسی در آمریکا، تکیه بر ایده های موهوم و خطرناک و هراس افکنی است که تاکنون هزینه ها و خسارت های جبران ناپذیری را برای جهانیان در پی داشته است و امروزیکی از از ریشه های اصلی ناامنی بین المللی است.
افخم تصریح کرد:رژیم صهیونیستی مهمترین منبع بی ثباتی و گسترش تروریسم در خاورمیانه است و حمایت دولت های آمریکا از این رژیم و سیاست ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی و آموزش و تجهیز آنها؛ امریکا را در موضع متهم قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خویش درعرصه های سیاسی، نظامی و امنیتی محدودیتی را نمی پذبرد، اضافه کرد : تهدید به حمله نظامی خلاف منشور و اصول ملل متحد بوده و موجب مسوولیت بین المللی برای دولت و مقامات ایالات متحده امریکا می باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *