شناسه خبر: 7027 منتشر شده در مورخ: 1394/5/27 ساعت: 10:12 گروه: ورزشی  
بانوان قمی نائب قهرمان شنای مسابقات معلولان شدند

بانوان قمی نائب قهرمان شنای مسابقات معلولان شدند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: بانوان شناگر قم ۳ مدال طلای مسابقات معلولان کشور در رده سنی زیر ۲۳ سال را کسب کردند و نایب قهرمان مسابقات معلولان کشور شدند.

به گزارش ایران سپید محمد پیروزمنش  اظهار داشت: تیم شنای بانوان قم که در مسابقات شنای زیر 23 سال بانوان کشور در قالب جشنواره مهر رضوی شرکت کرده بود توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.


وی افزود: تیم شنای قم در این مسابقات که به صورت انفرادی برگزار شد توانست 3 مدال طلا و 2 نقره کسب کند و در مجموع امتیازات پس از تیم آذربایجان شرقی و بالا‌تر از زنجان به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: در این مسابقات و در ماده 100 متر کرال پشت کلاس S6، نسترن رضایی از استان قم به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید و همین ورزشکار در ماده 100 متر آزاد کلاس S6 وS7 صاحب مدال نقره شد.

پیروزمنش بیان کرد: در ماده 100 متر کرال پشت کلاس S8 وS7 الهه وزیری نیا شناگر قمی موفق شد بالا‌تر از نمایندگان فارس و زنجان به مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست یابد.

وی عنوان کرد: الهه وزیری نیا موفقیت خود را در ماده 50 متر نیز تکرار کرد و توانست به مدال طلای این بخش دست یابد ضمن اینکه بهار کریمی در این ماده دوم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: شناگران بانوان قمی سال گذشته در نخستین دوره مسابقات شنای بانوان معلول کشور در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی کشور دست یافته بودند.

پیروزمنش خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار معلول قمی علاوه بر رشته شنا در رشته دو و می‌دانی نیز در سطح کشور سرآمد و مدال آور به شمار می‌روند اما در عین حال از مشکل اعتبارات و سخت افزار رنج می‌برند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *