شناسه خبر: 7021 منتشر شده در مورخ: 1394/5/27 ساعت: 08:01 گروه: اجتماعی  
آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی کشور در قزوین

آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی کشور در قزوین

یازدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی کشور در قزوین با شرکت 230 دانش آموز در قزوین آغاز شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا دانش‌آموزان شرکت کننده در این رقابت‌ها در گروه‌های نابینا، جسمی حرکتی، ناشنوا و کم‌ توان ذهنی قرار دارند و در مقطع سنی 16 تا 22 سال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور پرورشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این مراسم گفت: تشویق دانش آموزان برای شناخت خود و قوی کردن توانمندی می تواند به رشد دانش آموزان استثنایی کمک کند.

رحمان هاشمی افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی و پرورش آنان می‌تواند از گوشه‌نشینی این دانش آموزان جلوگیری کند.

وی افزود: قزوین یکی از استان‌های موفق در زمینه برگزاری مسابقات قرآن برای دانش آموزان استثنایی است و به همین دلیل میزبانی این مسابقات را به قزوین واگذار کردیم.

هاشمی ارتقای دانش آموزان استثنایی در رشته‌های قرآن وعترت را موجب تعالی دانش آموزان دانست و بر همراهی هر چه بیشتر مسئولان از این دانش آموزان تاکید کرد.

وی افزود: دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر، روخوانی، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، مفاهیم و مداحی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *