شناسه خبر: 7018 منتشر شده در مورخ: 1394/5/26 ساعت: 12:12 گروه: اجتماعی  
جلسه مشترک رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان با محسنی بندپی/ بررسی مشکلات معلولان

جلسه مشترک رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان با محسنی بندپی/ بررسی مشکلات معلولان

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان در مجلس از جلسه مشترک با رئیس سازمان بهزیستی خبرداد و گفت: دراین جلسه درخصوص مهم ترین مشکلات معلولان بحث و گفت و گو می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از خانه ملت فاطمه آلیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از جلسه  مشترک با رئیس سازمان بهزیستی خبرداد و گفت: در این جلسه که فردا دوشنبه (26 مرداد ) برگزار می‌شود پیرامون وضعیت فعلی معلولان بحث و گفت وگو خواهد شد، به بیان روشن تر با توجه به گزارشات واصله از استان های مختلف کشور و مکاتبات صورت گرفته درخصوص مشکلات معلولان در این جلسه صحبت می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: به طور حتم سازمان بهزیستی نقش خود در احقاق حق معلولان در آزمون‌های استخدامی پیش رو را باید ایفا کند، همچنین از برخی استان ها مکاتباتی صورت گرفته مبنی بر اینکه ارایه لوازم بهداشتی به معلولان قطع نخاعی قطع شده است که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: البته در خصوص مسکن معلولان باید گفت که در تصمیم گیری جدید مشارکتی مقرر شد که بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی تسهیلاتی را به این قشر ارائه دهند که این موضوع نیز باید به صورت عملیاتی بررسی شود.

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین در این جلسه علت عدم ارائه اصلاح لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان پیگیری می شود، زیرا وزیر کار یک ماه گذشته اعلام کرد که به زودی اصلاحیه به مجلس ارائه می شود که تاکنون صورت نگرفته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *