شناسه خبر: 7009 منتشر شده در مورخ: 1394/5/26 ساعت: 10:33 گروه: ورزشی  
بازدید مظلومی از هیأت ورزشی سمنان

بازدید مظلومی از هیأت ورزشی سمنان

محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان و کمبینایان با حضور در استان سمنان، از آخرین وضعیت هیأت ورزشی نابینایان و کمبینایان این استان مطلع شد.

به گزارش ایران سپید مظلومی در این ارتباط گفت: متأسفانه هیأت ورزشهای نابینایان استان سمنان از تجهیزات ورزشی لازم برخوردار نیست. با وجود اینکه این هیأت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شده است، اما هنوز یک سالن ورزشی برای تمرین ورزشکاران خود ندارد. حتی این هیأت، فاقد یک دفتر برای جذب ورزشکار، مسائل مرتبط با آنها و امور هیأت استان است. رئیس فدراسیون نابینایان تصریح کرد: ورزشکاران نابینا و کمبینای استان سمنان، میبایست در رشته های شنا، گلبال، پاورلیفتینگ، شطرنج، فوتبال 5 نفره، جودو و... فعال باشند. حال چگونه میتوان توقع داشت چنین هیأتی بتواند پاسخگوی ورزشکاران خود و یا جذب نیروی ورزشی جدید برای علاقمندان این رشته ها باشد. نبود تجهیزات و امکانات کافی موجب شده، بهترین ورزشکاران ما از ورزش حرفه ای محروم شوند و از آن کناره گیری کنند. مظلومی با انتقاد از وجود مجموعههای غیر ضروری که صرفاً برای رزومه سازی اشخاص ایجاد شده است بیان داشت: بسیار متعجب شدم چرا باید به جای حمایت از اقشار نابینا و آسیب دیده جامعه، به امور غیر ضروری در ورزش پرداخته شود. این موضوع، بسیار نگران کننده است. باید فضای مناسب و مکانی امن در هیأتهای استانهای سراسر کشور فراهم شود تا امور ورزش این قشر محروم مهیا شود. مظلومی در پایان یادآور شد: هیأتهای ورزشی بازوهای اجرایی هر رشته در سطح استانها هستند. اعضای این هیأتها، همواره با مشکلات فراوانی رو به رو هستند، اما با علاقه به کار خود ادامه میدهند. حق طبیعی و مشروع آنها است که از حداقل امکانات بهرهمند باشند. زیرا عملکرد و برنامه ریزی هیأتها، مستقیماً در برنامه ریزی و عملکرد فدراسیون تأثیرگذار است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *