شناسه خبر: 6993 منتشر شده در مورخ: 1394/5/25 ساعت: 08:47 گروه: اقتصادی  
بیمه ایران: عرضه خدمات بسته بیمه ای صنایع کوچک از این هفته

بیمه ایران: عرضه خدمات بسته بیمه ای صنایع کوچک از این هفته

معاون شرکت بیمه ایران با اشاره به تفاهم نامه با سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی اعلام کرد:عرضه خدمات بسته بیمه ای صنایع کوچک از این هفته آغاز می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از رادیو اقتصاد؛ آقای افتخاری در مصاحبه با این رادیو گفت: معرفی این بیمه نامه ها در استان تهران انجام شده است و در بقیه استانها نیز انجام خواهد شد و امیدواریم فعالان و صنعتگران در شهرکهای صنعتی از این خدمت بیمه ای استقبال کنند.

وی افزود: خدمات این بسته بیمه ای شامل سه سطح از لحاظ پوشش ریسک های فعالیت در این محدوده است که در سطح یک شامل بیمه آتش سوزی و خدمات و بیمه کالاست و در سطح 2 این بسته بیمه ای ریسک های بیشتری زیر پوشش قرار می گیرد و در سطح سه نیز بسته های جامع بیمه ای برای پوشش ریسک های تولید ،‌اموال و شخص ثالث و مسئولیت کار فرما و تولید است.

همه ریسک ها و خطراتی که در رابطه با صنایع کوچک است با اقدام مشترک مسوولان بیمه ایران و شهرک های صنعتی شناسایی شده است و سه بسته بیمه ای به همین منظورطراحی و آماده عرضه شده است که به تدریج دراختیارتمامی بیمه گذاران صنایع کوچک درسراسر کشورقرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: رو نمایی از این بسته های بیمه ای در هفته های اخیر در استانها انجام شده است و امیدواریم از این هفته عرضه آن آغاز شود و توصیه ما به فعالان صنایع کوچک در شهرکهای صنعتی این است که به منظور اطمینان از آینده اقتصادی خود و آرامش بیشتر در فعالیت ها حتما این بیمه نامه ها را تهیه کنند.

عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درباره اهمیت بسته بیمه ای حمایتی صنایع کوچک وابسته به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: بلایای وحوادث طبیعی خبر نمی کند و بهتر است قبل از آغازهر فعالیت جان واموال خود را بیمه کنیم.

افتخاری با اشاره به اینکه بیمه ایران بنیانگذار صنعت بیمه در کشور است ، این شرکت بیمه ای به عنوان تنها شرکت بیمه ای دولتی درکنار 29 شرکت بیمه غیر دولتی خدمات بیمه ای به بیمه گذاران ارائه می دهد

وی گفت : به طور حتم مسئولان و مدیران صنایع کوچک با خریداری این محصول کارآمد وبه روز آرامش و امنیت را برای مجموعه خود به ارمغان خواهند برد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران هم گفته است : با توجه به اهمیت حمایت همه جانبه از صنایع کوچک سراسر کشور و توجه به حداقل رساندن ریسک و خطرات فرآیندهای تولید و توزیع مترتب بر صنایع کوچک، در 2 سال گذشته تلاشهایی جهت تعریف و تدوین بیمه خاص برای صنایع کوچک آغاز شد. غلامرضا سلیمانی افزوده است: از آنجایی که صنایع کوچک کشور عمدتا توان مالی کافی برای خرید بیمه مناسب و پوشش خطرات احتمالی خود را ندارند، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان متولی امور صنایع کوچک کشور تصمیم گرفت با همکاری شرکت بیمه ایران، بیمه خاص صنایع کوچک را با قیمت ارزان و درنظر گرفتن ویژگی ها و نیازهای صنایع کوچک، برای تسهیل تولید ازطریق افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک طراحی و عرضه کند.

صنایع کوچک کشور با استفاده از این بیمه، با ریسک کمتر و ضریب امنیت بالاتری در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات خود فعالیت می کند.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران ازجمله مزایای این بیمه خاص  به ایجاد پوشش درمان تکمیلی کارکنان صنایع کوچک کشور در شرکت بیمه ایران که طرف قرارداد قریب به حداکثری واحدهای درمانی خصوصی و عمومی سراسر کشور است، اشاره کرد.

وی افزود: بزرگترین شرکت بیمه ای کشور با بالاترین سهم نگهداری ریسک به عنوان بیمه گر در ارزیابی، صدور بیمه نامه  و پرداخت خسارت به عنوان پشتوانه صنایع کوچک کشور متولی اجرای این بیمه خاص شده است

سلیمانی ؛ تدوین و طراحی بیمه نامه جامع با حداقل نرخ و شرایط به جای انواع بیمه نامه های مختلف و متعدد به منظور دسترسی صاحبان صنایع و رفع دغدغه های آنان درباره پوشش های تخصصی مورد نیاز را از دیگر مزیت های این بیمه برشمرد و خاطر نشان کرد: با ایجاد کلینیک ریسک و راهکارهای حذف و یا کنترل ریسک  قبل از وقوع هرگونه حادثه زمینه بهبود و ایجاد امنیت و آرامش برای صنایع کوچک فراهم خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: پوشش بیمه اعتباری جهت واحدهای صنعتی کوچک به منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات در بسته حمایتی صنایع کوچک ایجاد شده است.

وی افزود : این درحالی است که تاکنون ارائه  این پوشش از بخش صنعت دریغ شده بود

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به استقرار واحد ارائه کننده خدمات و مشاوره  بیمه ای در همه شهرکهای صنعتی کشور جهت دسترسی آسان و دریافت خدمات بیمه ای در محل گفت: در حمایت از صنایع کوچک کشور و باتوجه به جامعیت بیمه گذاران مستقر در واحدهای صنعتی، کاهش میزان حق بیمه و ارائه تسهیلات بیمه ای از نکات برجسته بسته بیمه ای خاص صنایع کوچک است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *