شناسه خبر: 694 منتشر شده در مورخ: 1392/8/17 ساعت: 12:36 گروه: سیاسی  
مذاکره کنندگان هسته ای نیازمند حمایت مردم و مسوولان هستند
ناطق نوری:

مذاکره کنندگان هسته ای نیازمند حمایت مردم و مسوولان هستند

ˈعلی اکبر ناطق نوریˈ رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از مذاکره کنندگان هسته ای، خواستار حمایت جدی همه گروه های سیاسی کشور از آنان شد و گفت: مذاکره کنندگان هسته ای نیازمند پشت گرمی و حمایت هستند.

ناطق نوری روز جمعه در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی در مدرسه شهید مطهری، گفت: شیعه تندرو نیست و جلوتر از امام خود حرکت نمی کند.

وی به تذکرات مقام معظم رهبری درباره نگه داشتن حرمت ها اشاره کرد و افزود: وقتی به برخی توهین کنندگان به شخصیت ها می گوییم چرا تابع رهبری نیستید و حرمت ها را نگه نمی دارید؟ می گویند ما می خواهیم جاده صاف کن رهبری باشیم.

ناطق نوری ادامه داد: آیا واقعا در شرایط کنونی جهان، منطقه و کشور به تشنج کشاندن جامعه کار درستی است. ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم.

وی دولت یازدهم را روبرو با سخت ترین چالش ها دانست و گفت: دولت نیازمند حمایت مردم و مسوولان است و نباید در حمایت از آنها کوتاهی کرد.

ناطق نوری ادامه داد: رهبری معظم انقلاب حرف و نظرش را صریح بیان می کنند و درباره تیم مذاکره کننده نیز فرمودند اینها بچه های انقلاب هستند.

وی افزود: ما روزی در حال جنگ با صدام بودیم و امروز دیپلمات های ما در حال تقابل دیپلماتیک با دشمن هستند و در این تقابل به پشت گرمی و حمایت نیاز دارند.

ناطق نوری تیم مذاکرات را مورد تایید رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: حتی در صورت نپذیرفتن پیشنهادهای ایران توسط غرب، حداقل فایده مذاکرات این است که ما دشمن را بهتر شناخته ایم.

وی حمایت صریح مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده در آستانه محرم را نشانه ای معنادار عنوان کرد و افزود: روضه خوان ها و منبری ها مراقب باشند کاسه داغ تر از آش نشوند و آرامش جامعه را در نظر بگیرند.

ناطق نوری به مواضع اخیر مرحوم عسگراولادی برای ایجاد وحدت در میان گروه های سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: در این اواخر مرحوم عسگراولادی برای ایجاد وحدت در جامعه و کشور مردانه موضع گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عده ای این موضع را که مورد تقدیر رهبری معظم انقلاب قرار گرفت برنتابیدند و شروع به ملامت وی کردند.

ناطق نوری به مبارزات مرحوم عسگراولادی در سال های قبل از انقلاب اشاره کرد و او را مصداق واقعی شیعه دانست و گفت: عسگراولادی بعد از رحلت حضرت امام (ره) همواره با مقام معظم رهبری و مطیع، مخلص و در عین حال آزاده و منصف بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *