شناسه خبر: 6919 منتشر شده در مورخ: 1394/5/13 ساعت: 12:51 گروه: اجتماعی  
طرح مجلس برای استقلال کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک

طرح مجلس برای استقلال کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک

رئیس فراکسیون جانبازان و معلولین مجلس از طرح نمایندگان برای استقلال کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک و تلاش برای تصویب این قانون در روز ملی پارالمپیک خبر داد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به طرح مجلس برای تفکیک و استقلال کمیته پارالمیپیک از کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به رویکرد مثبت مجلس نسبت به این موضوع این مژده را به ورزشکاران جانباز و معلول می‌توان داد این طرح با رأی مثبت نمایندگان در مجلس به تصویب برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه روز 24 مهر روز ملی پارالمپیک است تلاش می‌شود تا کار بررسی و تصویب این طرح در کمیسیون اجتماعی و صحن علنی مجلس تا این تاریخ به پایان رسد و ما بتوانیم در این روز این مژده و هدیه را به ورزشکاران جانباز و معلولمان بدهیم.

رئیس فراکسیون جانبازان و معلولین مجلس اظهار داشت: طرح تفکیک کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک پیش از این در کار گروه ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی و تصویب شده بود اما از آنجایی که بررسی در خصوص اساسنامه و تغییر ساختار سازمان‌ها باید در کمیسیون اجتماعی انجام شود با موافقت رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و هیأت رئیسه مجلس این طرح برای بررسی و تصویب به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود.

آلیا در پایان گفت: با تصویب این طرح شرایط ورزش جانبازان و معلولین در آینده بهبود خواهد یافت و باید این کار انجام شود چرا که جانبازان و معلولین ما در مسابقات بین‌المللی افتخار آفرین‌ هستند و بارها و بارها موفقیت و پیروزی آنها باعث شده تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین‌المللی به اهتزاز درآید. و علاوه بر کسب مدال اخلاق و غیرت جانباز و معلول ما هم زبانزد بوده و هست.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *