شناسه خبر: 6913 منتشر شده در مورخ: 1394/5/12 ساعت: 13:50 گروه: فرهنگی  
گسترش فیلم های زیر نویس خارجی برای جوانان فرصت یا تهدید است؟
واکاوی فرصت یا تهدید فیلم های زیر نویس

گسترش فیلم های زیر نویس خارجی برای جوانان فرصت یا تهدید است؟

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران محمد بخشایش تهیه کننده برنامه "شناسا" گفت: این برنامه که کاری از گروه ایران و جامعه رادیو ایران است، موضوع فرصت یا تهدید گسترش بدون نظارت و محدودیت فیلم های زیر نویس خارجی را در جوانان مورد بررسی قرار می دهد.

این هفته موضوع گسترش فیلمهای خارجی زیر نویس در گفتگو با سید مصطفی ابطحی قائم مقام  سینما، معاون توسعه و فناوری مطالعات سینمایی  و دبیر کل ستاد صیانت با تکثیر غیر مجاز آثار سمعی و بصری ، سالک کاشانی نائب رئیس کمیسیون اول فرهنگی مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.
برنامه "شناسا"، هرروز شنبه تا پنج شنبه ساعت 15:30، بر روی موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و ای ام ردیف 900 کیلوهرتز، به تهیه کنندگی «محمد بخشایش » و اجرای «مجید حسینی»، از رادیو ایران پخش می شود.مرضیه طبرستانی تهیه‌کننده «عصر دلچسب» در گفتگو با روابط عمومی رادیو  ایران  ؛ در خصوص برنامه «عصر دلچسب» گفت: برنامه «عصر دلچسب» مدتی است که از رادیو ایران پخش می‌شود و قرار است این هفته موضوع " فرهنگ مطالعه" در جامعه مورد بررسی قرار گیرد. طبرستانی تصریح کرد: «عصر دلچسب» از آیتم‌های ثابت و متغیر، بر اساس موضوع برنامه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه موضوع این هفته فرهنگ مطالعه است، ادامه داد: روز پنج‌شنبه در «میز عصرانه» مهران حبیبی با سر‌زدن به رستوران‌های مختلف، سر‌آشپز عصرانه‌ای و نوعی عصرانه را معرفی می‌کند. "پاگرد" با آیتم‌سازی متین فیروزی در خصوص یک اتفاق است که شامل گزارش، ترانه و فیلم می‌باشد. همچنین «عصر آدمهای معروف» از دیگر آیتم‌های دیگر «عصر دلچست» است. که با دستمایه ای طنز به گپ و گفت خودمانی  با هنرمندان    می پردازد.طبرستانی خاطرنشان کرد: همچنین آیتم روز جمعه «تعطیلی بی‌تعطیلی» پرداختن به شغل‌هایی که هیچ‌ موقع تعطیلی خاصی ندارند، می پردازد. گفتنی است؛ برنامه «عصر دلچسب» پنج‌شنبه و جمعه‌های هر هفته ساعت 17:30 با اجرای فاطمه نیرومند و علی‌رضا تابان از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

 

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *