شناسه خبر: 6827 منتشر شده در مورخ: 1394/4/31 ساعت: 12:37 گروه: حوادث  
قتل همسر دوم پس از بخشش در قتل همسر اول

قتل همسر دوم پس از بخشش در قتل همسر اول

مردی که پس از قتل همسر اولش و رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافته بود، همسر دوم خود را هم به قتل رساند.

به گزارش ایران سپید ظهر دوشنبه جلسه رسیدگی به پرونده مردی که همسر دومش را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری بیرجند برگزار شد. قاضی پرونده در جلسه اول رسیدگی به پرونده گفت: سوابقی که بعد از سال‌85 از متهم به‌دست آوردیم نشانگر آن است که متهم در شهرستان بجنورد همسر اول خود را به قتل رسانده که بعد از مدتی دستگیر و به قصاص محکوم می‌شود اما با رضایت اولیای دم قصاص تبدیل به حبس شد که در زمان حبس نیز متهم مدتی فراری شده بود.

رضا داریوش افزود: در سال‌89 از متهم به‌علت تخریب شکایت شد و اتهام‌های دیگری از قبیل توهین به اشخاص، مزاحمت و هتک حیثیت هم در پرونده متهم دیده می‌شود.قاضی رسیدگی به پرونده قتل گفت: متهم در اواخر سال‌91 نیز به‌علت اختلافات خانوادگی همسر دوم خود را به قتل رساند و از همان تاریخ به مکان‌های مختلفی ازجمله بجنورد، نهبندان، گنبدکاووس و چالوس فرار کرد و تلاش مأموران نیروی انتظامی 1.5سال بی‌نتیجه ‌ماند تا اینکه در تاریخ 25مرداد‌93 با همکاری اقوام متهم که از محل مخفیگاهش خبر‌داشتند، وی در شهرستان چالوس دستگیر شد.

قاضی داریوش بیان کرد: محتویات پرونده نشان می‌دهد که متهم بعد از ازدواج اول با دومین مقتول در شهرستان آمل ازدواج کرده بود که او را نیز به قتل رساند. وی در ادامه جلسه محاکمه از متهم سؤالاتی کرد که متهم در پاسخ به آنها و درباره قتل همسر دومش گفت: روز حادثه با همسرم جر و بحثم شد و به‌دلیل عصبانیت با روسری مشکی او را خفه کردم.

او ادامه داد: من از نظر عقلی و روانی مشکلی ندارم و اتهامم را قبول دارم. متهم مسئولیت ساییدگی شانه، ساییدگی قفسه سینه، خون مردگی در چشم و لب‌ها، خراشیدگی‌ها، کبودی‌های متعدد روی صورت و بدن مقتول را نپذیرفت و مدعی شد که او را خفه کرده است. قاضی پرونده در ادامه به موضوع جدیدی اشاره کرد و به متهم گفت با توجه به اظهارات خودت، اتهام جدید شما آغاز به قتل خانواده‌ات در سال‌90 از طریق ریختن داروی خواب‌آور در غذایشان است، این اتهام را قبول دارید؟ که متهم این اتهام را پذیرفت و گفت: می‌خواستم آنها را بکشم که قرص در غذایشان ریختم.

قاضی رسیدگی به پرونده قتل در ادامه افزود: به‌دلیل فوت مادر مرحومه در سال‌93وراث وی اولیای دم تلقی می‌شوند و وراث تقاضای قصاص کردند. در ادامه با توجه به صحبت‌های وکیل متهم که مدعی بود مرد جنایتکار قبل از جنایت به‌دلیل مصرف مواد‌مخدر در حالت عادی نبوده است، قاضی دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد تا درباره وضعیت روانی وی هنگام جنایت تحقیق شود و ادامه محاکمه به جلسه بعدی موکول شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *