شناسه خبر: 6796 منتشر شده در مورخ: 1394/4/29 ساعت: 10:55 گروه: اجتماعی  
ارائه خدمات ویژه به معلولان در معابر و بوستان‌ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خبر داد

ارائه خدمات ویژه به معلولان در معابر و بوستان‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه خدمات ویژه به معلولان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بهتر شدن شرایط حضور معلولان در بوستان‌ها و معابر از سوی مدیریت شهری اتخاذ شده است.

 مراسم ویژه عید سعید فطر با حضور بیش از 2 هزار نفر از معلولان در بوستان قائم با حضور مسئولان شهری و NGO ها برگزار شد؛ در این مراسم وحید نوروزی شهردار منطقه 18، حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، علی‌همت محمودنژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ناصحی در این مراسم ضمن آمادگی شورای شهر تهران برای ارائه خدمات به معلولان در معابر و بوستان‌ها و سایر امکان عمومی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بستر مناسبی برای ارائه خدمات از سوی مدیریت شهری در شهر ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته تحولات خوبی در ارائه خدمات به معلولان در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه تردد و حمل‌ و نقل آنها انجام شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه خدمات حمل‌ و نقل از سوی مدیریت شهری به معلولان و جانبازان گفت: این خدمات به‌صورت رایگان و بدون دریافت هزینه‌ای از سوی مدیریت شهری صورت می‌گیرد و بنا داریم میزان خدمات را در آینده گسترش دهیم.

به گزارش فارس، در این مراسم علی‌همت محمودنژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ضمن تقدیر از شهردار منطقه 18 و همچنین سایر اعضای شورای شهر تهران در برگزاری مراسم عیدانه معلولان گفت: در ماه رمضان 94 بیش از 5 هزار نفر از معلولان در ضیافت الهی و در بوستان‌های مختلف حضور یافته‌اند.

وی تصریح کرد: قانون جامع حمایت از معلولان در چند ماه اخیر مورد بازنگری قرار گرفته است که امیدواریم بستر مناسبی برای تصویب تمام مواد این قانون از سوی دولت و مجلس فراهم شود.

محمودنژاد اضافه کرد: نباید قانون جامع حمایت از قانون معلولان به‌ صورت چند بخشی و برنامه‌ای اجرا شود و باید تمام تمهیدات لازم برای اجرای یک قانون مناسب از سوی دولت و مجلس پیش‌بینی شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *