شناسه خبر: 6770 منتشر شده در مورخ: 1394/4/20 ساعت: 12:02 گروه: اجتماعی  
ایران به یکی از کشورهای برتر در حل مشکلات معلولان تبدیل می شود
معاون وزیر تعاون:

ایران به یکی از کشورهای برتر در حل مشکلات معلولان تبدیل می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با اجرایی شدن طرح جدید حمایت از معلولان، ایران به یکی از کشور های برتر و پیشرو در حل مشکلات معلولان تبدیل می شود.

 انوشیروان محسنی بند پی  در تالار لاله شهرکرد در ضیافت افطار معلولین شهرکردی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن برنامه های سازمان بهزیستی و طرح جامع حمایت از معلولان، ایران به یکی از کشور های برتر و پیشرو در حل مشکلات معلولان تبدیل می شود، اظهار داشت: برنامه های مختلفی در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است که با اجرایی شدن آنها بسیاری از مشکلات حوزه معلولان حل می شود.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده، عنوان کرد: توسعه مراکزژنتیک و غربالگری، کاهش آسیب های اجتماعی، توجه به کودکان و رشد این گروه سنی، آموزش و ارتقا مهارت در معلولان و... از برنامه های بهزیستی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: بهزیستی سازمان مهم حمایت کننده از معلولین به شمار می رود و  تلاش های بسیاری در حوزه توانمند شدن معلولان در سال های گذشته تاکنون انجام داده و در این مهم بسیار موفق بوده است.

وی تاکید کرد: تلاش سازمان بهزیستی در حوزه معلولین این است که با افزایش مهارت در این گروه بتوان مشکلات زندگی را برای آنها کمتر کند و با انجام حمایت های خود در راستای اشتغال و حل نیازمندی های آنها تلاش کند.

سازمان بهزیستی در تلاش است که نگاه همه جانبه به حوزه کودکان داشته باشد

انوشیروان محسنی بند پی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های مهمی برای کودکان تحت حمایت این سازمان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سازمان بهزیستی در تلاش است که نگاه همه جانبه به حوزه کودکان داشته باشد و تمام موارد نیازمندی کودکان را از آموزش گرفته تا مسکن را پوشش دهد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: یکی از اقدامات مهمی که در راستای حمایت از معلولان از سوی سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است طرح بازنگری جامع حمایت از معلولان است که این طرح در قالب ۱۰ بند است.

انوشیروان محسنی بند پی گفت: با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات معلولان در کشور حل خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به آمار تحت حمایت سازمان بهزیستی، بیان کرد: بیش از پنج میلیون نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *