شناسه خبر: 6711 منتشر شده در مورخ: 1394/4/3 ساعت: 10:48 گروه: اجتماعی  
خیران بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند

خیران بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی مازندران گفت: خیران بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند.

نورالدین علاالدینی سه‌شنبه دوم تیرماه در جشن گلریزان اداره بهزیستی آمل اظهار کرد: خیران بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند و همیشه به عنوان حامی تلاش زیادی برای رفع نیاز معلولان داشتند.

وی با تقدیر از حمایت خیران و مردم نیک‌اندیش به جامعه هدف اداره‌کل بهزیستی مازندران تصریح کرد: بهزیستی نهادی است که سایه حمایتی زیادی بر سر جامعه هدف آن مشاهده نمی‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: بهزیستی افراد محروم و دردمندی را تحت حمایت دارد که شرفت‌مندانه در حال زندگی هستند و در همه عرصه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، علمی و دینی باعث عزت و سربلندی کشورند.

 رئیس اداره بهزیستی آمل نیز در این مراسم بیان کرد: با توجه به نیازهای متعدد جامعه هدف بهزیستی دست یار به سوی خیران و مردم نیک‌اندیش دراز می‌کنیم تا بتوانیم برای معلولان جامعه مفید و موثر باشیم.

نصرالله حسن‌زاده گفت: با توجه به نیازهای متعدد جامعه هدف بهزیستی دست یار به سوی خیران و مردم نیک‌اندیش دراز می‌کنیم تا بتوانیم برای معلولان جامعه مفید و موثر باشیم.

وی افزود: نیازهای جامعه محرومان که جامعه هدف سازمان بهزیستی بوده بیشمار است به این دلیل دست یاری به سوی خیران و حامیان معلولان دراز می‌کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از نیازها برطرف شود.
حسن‌زاده با اعلام اینکه طی سال گذشته بیش از 89 میلیون تومان از سوی مشارکت‌های مردمی به صورت نقدی جذب شد، تصریح کرد: این مبلغ برای مسکن، تحصیل، درمان، اشتغال و دیگر نیازهای جامعه هدف هزینه شد.

رئیس اداره بهزیستی آمل با تاکید بر اینکه میزان 62 میلیون تومان نیز در این شهرستان به صورت غیرنقدی از سوی خیران مشارکت شد، بیان کرد: این یاری‌رسانی نیز برای تهیه لوازم ضروری، نیازهای خانواده نیازمندان به سبد کالا و تامین اقلام مصرفی جامعه هدف درنظر گرفته شد.
این مسئول یادآور شد: مبلغ 44 میلیون تومان هم سال گذشته از سوی گروه همیاران بهزیستی برای فرزندان تحت پوشش جذب شد که برای جامعه هدف صرف شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *